Digital Atelier Studio: Mai aduc rezultate în B2B campaniile display?
Peste 900 de milioane de utilizatori de internet folosesc ad blockers, potrivit Statista. În paralel, fenomenul „banner fatigue” se accentuează, iar...
Peste 900 de milioane de utilizatori de internet folosesc ad blockers, potrivit Statista. În paralel, fenomenul „banner fatigue” se accentuează, iar...
Performics, unul dintre liderii globali în marketing digital, intră oficial pe piața din România, oferind soluții inovatoare și know-how internațional. Parte...
Primăvara înseamnă prospețime, reînnoire și descoperiri. Anul acesta, Mixit aduce în prim-plan o adevărată călătorie culinară – de la grădinile verzi...
Graffiti Plus (GRF+), una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare pentru branduri și businessuri relevante în societate din România, anunță...
La nivel global, industria retail media este estimată să atingă o valoare de peste 100 de miliarde de dolari până în...
KIKO MILANO vă prezintă Colecția Dreamphoria, inspirată din ușurința unui vis. Formele fluide și texturile senzoriale dansează și se îmbină, cu...
În perioada 27–30 martie, Palatul Regal din București a fost gazda ediției de primăvară a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week (MBBFW), unul...
Moroccanoil, brandul care a revoluționat industria de frumusețe prin lansarea iconicului tratament pentru păr, pe bază de ulei de argan, lansează...
PUMA, unul dintre cele mai mari branduri globale de echipamente sportive, și FC Dinamo 1948 București, anunță oficial un parteneriat care...
Cu peste 15 ani de tradiție și performanțe recunoscute în industria de consultanță în domeniul comunicării, agenția românească independentă Dăescu Borțun...
Compania DoAds estimează în 2025 o creștere a cifrei de afaceri la 8,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), dublu...
Xiaomi dezvăluie cei 22 creatori de conținut care vor participa la Red Bull Ibiza Royale, care va avea loc la Ibiza...
MullenLowe România este noua agenție de brand Iulius Town Timișoara, una dintre cele mai mari dezvoltări comerciale de shopping și recreere...
Syoss marchează cu mândrie un nou capitol sub semnătura „You. Intensified.”, printr-o relansare importantă ce reconfirmă misiunea brandului: oferirea de performanță...