Marketing

Marius Pahomi a vandut 90% din Conversion Marketing catre eMag

14 mart. 2013 2 min

Marius Pahomi a vandut 90% din Conversion Marketing catre eMag

Reading Time: 2 minute

<p> <a href=”http://www.emag.ro”>eMag </a>a preluat 90% din capitalul social al <a href=”http://www.conversion.ro/”>Conversion Marketing</a>, agentia de performance marketing online infiintata si condusa de Marius Pahomi care pastreaza 10% din actiuni si ramane administrator si director general.</p> <p>  </p> <p> Compania ofera in prezent servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing.</p> <p>  </p> <p> “Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foartemult la cresterea  eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste”, declara Iulian Stanciu, Director General al eMAG.</p> <p>  </p> <p> eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste 4 ori in numai 8 luni de zile.</p> <p>  </p> <p> Pe parcursul ultimului an capacitatea Conversion s-a extins si, in prezent, compania poate gestiona cu succes intreaga comunicare online pentru clienti din diverse industrii. O noutate foarte importanta este preluarea intregului program de afiliere eMAG Profit share si transformarea lui intr-o platforma de marketing afiliat deschisa oricarui advertiser roman.</p> <p>  </p> <p> Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita – inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test. Atat campaniile online cat si rezultatele sunt monitorizate in timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltata in ultimii 3 ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent.</p> <p>  </p> <p> “Dupa preluarea contului eMAG am vazut o mare oportunitate in transformarea Conversion infurnizor de performance marketing pentru orice companie mica sau mare din Romania prin transferul si deschiderea sistemului de afiliere Profitshare. Ma bucurca am convins eMAG sa ne asociem, sunt fericit ca eu si echipa Conversion suntem apreciati de eMAG”, spune Marius Pahomi.</p> <p>  </p> <p> Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul s?i produse de birotica?, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si soluttii IT si de comunicatii, cat s?i echipamente electronice si electrocasnice. Compania opereazaa magazinul <a href=”http://www.emag.ro”>www.emag.ro</a> precum si opt showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Brasov, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: