Stiri

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova

Reading Time: 2 minute

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția de la Fatih Alpaslan, care s-a alăturat  Beiersdorf Polonia, în calitate de Country Manager.

Cu o experiență de peste 14 ani în industria bunurilor de larg consum, Martin Stoebe face parte din echipa Beiersdorf din anul 2015. Timp de patru ani a deținut funcția de Country Manager Columbia, iar din iunie 2021 și până de curând a fost Global Manager pentru proiecte strategice în cadrul companiei.

Beiersdorf înseamnă oameni inspirați, care fac din această companie un loc minunat de muncă. În prezent, mă concentrez pe ascultarea acestor echipe. Pentru viitor, una dintre prioritățile noastre cheie vor fi în jurul digitalizării și sustenabilității.’’

Cât despre noile piețe pe care urmează să le coordoneze, Martin Stoebe spune că acestea au cunoscut o dezvoltare rapidă în ultimii ani și devin din ce în ce mai competitive.

,,România și Bulgaria au înregistrat o dinamică impresionantă în ultimii ani. Fac parte dintre țările cu cea mai rapidă creștere din Europa și ne așteptăm să joace un rol din ce în ce mai relevant.” a declarat noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova.

Martin Stoebe are un master în Administrarea Afacerilor absolvit în 2008 la Universitatea din Mannheim, iar în 2012 a obținut titlul de Doctor în Marketing la Universitatea din Hamburg. În calitate de Country Manager pentru România, Bulgaria și Moldova, Stoebe se va ocupa de strategia operațională și de dezvoltare a bussinesului pentru cele trei țări.

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1  în îngrijirea  pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.

Romanita Oprea

Recent Posts

Argint și bronz pentru România la Cupa Mondială de Paraclimbing din Salt Lake City

Aflați la prima competiție a sezonului 2024, sportivii Lotului Național de Paraclimbing, coordonat de ONG-ul Climb Again, se întorc acasă…

42 de secunde ago

Formare practică pentru fermieri și medici veterinari: noi măsuri de combatere a rezistenței la antimicrobiene

Aproximativ 80 de fermieri și medici veterinari din România au participat la seminarul ”Noi măsuri de combatere a rezistenței la…

38 de minute ago

CreditAmanet devine MAGNOR, după un rebranding de peste 2,5 mil. euro

CreditAmanet, platforma de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale prețioase și servicii de creditare pe termen scurt de…

2 ore ago

Cardurile de transport STB pot fi acum reîncărcate în magazinele partenere PayPoint

Utilizatorii cardurilor de transport Activ, folosite în rețeaua de transport public din București și Ilfov (STB), au la dispoziție o…

3 ore ago

One United Properties înregistrează un profit brut de 183,8 milioane de lei în primele trei luni ale anului

One United Properties (BVB: ONE) înregistrează o cifră de afaceri consolidată de 419 milioane de lei în T1 2024, o…

4 ore ago

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago