Brand Focus Lifestyle

Mastercard în parteneriat cu Summer Well pentru persoanele cu deficiențe de auz

7 aug. 2019 2 min

Mastercard în parteneriat cu Summer Well pentru persoanele cu deficiențe de auz

Reading Time: 2 minute

Mastercard își continuă parteneriatul cu Summer Well pentru al doilea an consecutiv. Festivalul cashless se va desfășura pe domeniul Știrbey, în perioada 9- 11 august iar inițiativa de accesibilizare a festivalurilor de muzică Mastercard oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de auz și, totodată, asistență. O echipă de interpreți mimico- gestuali vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului, în ”Sensory Playground by Mastercard” și vor interpreta melodiile artiștilor.

”Pentru a completa atmosfera de vacanță a festivalului, ne-am dorit să le oferim fanilor Summer Well mijloacele să experimenteze muzica altfel decât până acum, ceea ce s-a tradus printr-o călătorie guvernată de simțuri, posibilă datorită tehnologiei, în «Sensory Playground»”, a precizat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.

Tot în Sensory Playground, participanții la festival vor putea să contribuie la colajul ”O şansă la viaţă. Începe ceva de nepreţuit”, colaj realizat de artistul Ovidiu Solcan, pentru Mastercard, un simbol al eforturilor comune în vederea construirii primului ”Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică” din România, de către ”Asociația Dăruiește Viață”.  

Mastercard își întărește identitatea brandului încă de la începutul anului când și-a lansat logo-ul audio, ca atare, a creat și ”Sensory Playground”, spațiul unde muzica este experimentată prin mai multe simțuri. Totul este posibil cu ajutorul unei sfere cu diametrul de 2 metri care vibrează pe ritmul scenei, unei alte sfere, de aceleași dimensiuni, care generează vizualuri și o stație de veste SubPac, veste care imprimă ritmul muzicii pe corp.

Festivalierii vor descoperi colecția- capsulă ”Summer Vibes”, sub semnătura Irinei Voinea și The Stories of O, unde vor găsi modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie, cu design-uri speciale, care celebrează simțurile.

De asemenea, participanții care fac plăți contactless sau își fac top up pe brațară cu cardul Mastercard beneficiază de 25% reducere la produsele din colecție. ”Summer Vibes”este cu atât mai specială, cu cât încasările vor fi donate ”Asociației Naționale a Surzilor din România”.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: