Mastercard lansează Accelerate

Mastercard anunță lansarea Accelerate, o nouă inițiativă menită să susțină dezvoltarea rapidă a companiilor Fintech.

Accelerate a fost conceput pentru a susține ambițiile actorilor din sectorul Fintech prin pachete de asistență individualizate, care includ accesul la idei, instrumente, tehnologii și investiții care susțin inovația. Fiind complementar cu programul de succes Start Path, Accelerate întărește și extinde colaborarea Mastercard cu comunitatea orientată spre plăți a companiilor Fintech, inclusiv cu noua generație de bănci digitale, arată compania, într-un comunicat de presă.

Pachetele de asistență includ consultarea specialiștilor în licențe ai Mastercard pentru a sprijini extinderea pieței, accesul la cunoștințe specializate în creșterea rapidă și posibilitatea unică de a se conecta la bunuri și instrumente de procesare complexe. Resursele includ platforma de servicii profesionale Mastercard Advisors, menită să susțină execuția ordinului la piață, analizarea datelor și statisticilor. Accelerate oferă și resurse adaptate la piață pentru investiții strategice și cerințe colaterale flexibile pentru fazele inițiale.

„Crearea acestei platforme reprezintă următorul pas în atingerea obiectivului nostru pe termen lung de a fi partenerul preferat de companiile Fintech din toată lumea”, a spus Cosmin Vladimirescu, General Manager, Mastercard România.

 „La nivel global, comunitatea Fintech este una dintre cele mai vibrante și dinamice, iar Mastercard se angajează să ajute aceste companii să își atingă potențialul. Având experiență în susținerea creșterii industriei de servicii financiare, Mastercard se află într-o poziție unică de a oferi acea platforma care să propulseze companiile Fintech către creșteri tot mai ambițioase”, a adăugat Vladimirescu.

Mastercard și-a luat angajamentul, în urmă cu mai mulți ani, să ajute industria Fintech, cultivând parteneriate cu deschizători de drumuri care au devenit branduri globale. Numai în Europa, parteneriatele Mastercard din zona Fintech includ peste 30 de bănci digitale nou-înființate sau cu tradiție.

Studii realizate de Mastercard indică o creștere fără echivoc a frecvenței cu care clienții accesează serviciile de online banking, dar și a așteptărilor acestora. Devine, astfel, clară oportunitatea de marketing pentru companiile Fintech și pentru cele ambițioase de digital banking, Mastercard fiind pregătită să le ajute pe toate să își atingă potențialul.