”Nu fac haine în tendinte, creez tendințe care vor deveni haine pe scenele lumii”, este motto-ul după care își ghidează activitatea creatorea de modă Silvia Șerban. Cum a prins-o criza cauzată de pandemie? Cu ceva contracte mari semnate la începutul anului, ceea ce a poziționat-o printre cei care au avut de lucru în această perioadă, dar nu fără provocări. Deoarece externalizează producția de serie, a avut dificultăți pentru că atelierele cu care lucra își opreau activitatea de la o zi la altă din motive de siguranță. A trebuit astfel să caute alte variante, nu a fost ușor, iar prin martie și aprilie plimbam baloții cu materiale pe capota mașinii pentru că la transport marfă nu a avut noroc! A reușit să livrez comenzile, dar ca urmare a efectului de domino, a avut și clienți care au renunțat pe parcursul derulării contractelor la cantitățile agreate initial, însă chiar și așa se declară foarte recunoscătoare deoarece a auzit în piață și situații mai grave cu contracte total oprite și neachitate.
”Problema mai gravă a fost cu un nou brand pe care l-am lansat la sfârșitul lui 2019 și care era deja pe creștere, cu un punct de vânzare într-un mall și un alt spațiu aflat în amenajare la începutul lui martie. Vânzările au fost extrem de mici și de câteva zile organizez întâlniri cu clientele fidele care au început să întrebe despre nouă colecție”, povestește designerul.
Producția de măști
În tot acest context al pieței, cu vânzări în declin și incertitudine a contractelor, Silvia Șerban a început și producția de măști. Și nu orice fel de măști, ci unele cu personalitate, la fel ca hainele pe care ea le produce de mai bine de treizeci de ani. ”CONTEZ PE(NTRU) TINE” sau ”NO SOY VIRAL, SOY SOCIAL ” sunt două dintre textele inscripționate pe măștile produse în atelierul Silviei Șerban.
Măștile, pe care le comercializează acum prin intermediul social media și al showroom-ului, sunt realizate 100% din bumbac, importat din câteva țări europene, și sunt inscripționate prin metode rezistente la spălări și călcări repetate. Unele texte inscripționate îi aparțin, create în timpul izolării ca manifest la opiniile care încă circulă sau ca răspuns personal la faptul că suntem intercontectati, depindem unii de ceilalți.
TCL, brandul de televizoare numărul 2 în lume și numărul 1 în categoria de 98 de inci, prezintă cea mai…
Acer a lansat astăzi două noi laptopuri Chromebook Plus premium - Acer Chromebook Plus Spin 714 și Acer Chromebook Plus…
Acționarii One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de…
Grupul Financiar BT, prin Banca Transilvania și BT Investments, a ajuns la un acord cu BRD-Groupe Societe Generale și Societe…
Ziua Bună pe Via Transilvanica a unit, sâmbătă, 18 mai, peste 3400 de elevi, părinți și voluntari din 84 de…
Meciul de adio al Generației de Aur, care a avut loc pe 25 mai la București, a marcat o premieră…