Ca urmare a măsurilor critice din actuala situație socio-economică, care au dus la creșteri de prețuri la unele produse pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image anunță noi acțiuni pentru a reduce prețurile la raft în această perioadă.
Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie.
Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în online, pe site, unde pot fi verificate direct toate prețurile.
Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020. Este al doilea retailer, după Carrefour, care a anunțat o măsură silimară, despre care Biz a scris aici.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături și parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Atât Mega Image, cât și furnizorii săi fac eforturi în această perioadă pentru a reduce impactul măsurilor luate de autorități în contextul COVID-19 asupra coșului de cumpărături. În același timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse pentru a le susține efortul.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…