fbpx
Analize Antreprenori by eMAG BizRemote

Micile afaceri și criza cauzată de pandemie2 min

13/05/2020 < 1 min read

Micile afaceri și criza cauzată de pandemie2 min

Reading Time: < 1 minut

Cum au reacționat și ce schimbări au intervenit în comportamentul micilor afaceri – cafenele, brutării, mici restaurante, boutique-uri artizanale? O analiză realizată de compania de cercetare iSense Solutions arată că, în această perioadă, ”noua experiență de consum” este dată de găsirea de modalități prin care produsele să fie livrare la domiciliu. De asemenea, solidaritatea și găsirea unor ”obiective comune”, precum și păstrarea constată a comunicării se numără printre acțiunile care au marcat activitatea micilor afaceri pe parcursul ultimilor două luni. 

Câteva exemple de reacții în social media

A-ți arăta vulnerabilitățile înseamnă să fii autentic, real, spun analiștii iSense. Este un exemplu de curaj și este firesc să-ți dezvălui latura umană în fața greutăților. Multe business-uri, în această perioadă, au încurajat inițiative de genul #statiacasa, de distanțare socială și, deseori, s-au folosit de umor. Hazul de necaz este o modalitate prin care, rareori, se poate da greș. 

Micile afaceri sunt mai puternice împreună

Au apărut câteva inițiative sub forma unor platforme pentru susținerea sectorului IMM-urilor. De asemenea, micile afaceri și-au unit eforturile pentru a-i ajuta pe cei aflați în linia întâi a luptei contra Covid-19, totodată s-au încheiat unele parteneriate de ajutor reciproc pentru ca micile businessuri să se adapteze și să răspundă mai bine noului context.

Două recomandări pentru proprietarii micilor afaceri

  1. Anunțați-vă clienții că nu ați abandonat lupta, ci din contră, sunteți activi și faceți tot ce vă stă în putere să supraviețuiți.
  2. Comunicați-le că sunteți alături de ei și vă pregătiți să reveniți când este permisă reluarea activității.

Foto: © Lightfieldstudiosprod | Dreamstime.com

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *