Marketing Companii Publicitate Stiri

MSL The Practice, singura agenție din România premiată la IBA 2019

21 oct. 2019 2 min

MSL The Practice, singura agenție din România premiată la IBA 2019

Reading Time: 2 minute

MSL The Practice este singura agenție de la noi din țară care a fost premiată în cadrul celei de-a 16-a ediții a International Business Award (IBA). Gala de premiere, desfășurată sâmbătă, 19 octombrie,  în Viena, a premiat MSL The Practice cu un Silver Stevie Award în categoria Corporate Communications, pentru campania “Equality Works Better”, realizată pentru IKEA România și cu un Bronze Stevie Award în categoria Marketing – Produse de consum, pentru campania “Get your YOU on!”, realizată pentru Remington România.

Campania “Equality Works Better” abordează subiectul egalității de gen, IKEA România, Carta Diversității din România și Ambasada Suediei lansând un Apel la Acțiune la nivel de CEO și un Grup de Lucru pentru Egalitatea de Gen, o serie de companii și organizații care pledează pentru reprezentarea egală a femeilor în funcții de conducere, salariu și oportunități egale pentru femei și bărbați. Peste 240 de ONG-uri, stakeholders, jurnaliști, bloggeri, companii au participat la dezbaterile privind egalitatea de gen, campania generând o acoperire media de peste 200 de articole, pe un subiect sensibil și foarte puțin dezbătut în România. Jurații au apreciat că a fost abordată o temă dificilă într-o manieră creativă, care a creat ocazii relevante pentru ca subiectul să fie discutat în mass-media și social media, și că setează un exemplu bun pentru alte companii românești.

Campania Remington a abordat, printr-o serie de povești video, subiectul stereotipurilor care îi determină pe bărbați să facă alegeri, despre vulnerabilitatea masculină și despre autoacceptare. Campania a avut un reach total de 5.000.000 de persoane, peste 73.000 de interacțiuni în social media, înregistrând o creștere cu 24% a vânzărilor de produse masculine și un plus de 7% la vânzările de produse Remington destinate femeilor. Campania “Get your YOU on!” a trezit aprecierea juraților pentru că a încurajat bărbații români să se desprindă de rolurile lor tradiționale și de stereotipuri, pentru că a dat o voce puternică brandului, pentru gândirea sa strategică și creativă și, de asemenea, pentru impactul în business-ul Remington.

Competiția International Business Awards oferă premii pentru afaceri oricărei organizații, de oriunde din lume, publică sau privată, cu scop lucrativ sau non-profit. Ediția din 2019 a înregistrat 4.000 de înscrieri de la organizații din 74 de țări iar procesul de jurizare, desfășurat în perioada mai-august 2019, a cuprins feedbackul a peste 250 de specialiști din toată lumea.

Detalii suplimentare despre International Business Awards și câștigătorii premiilor STEVIE de anul acesta sunt disponibile aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: