Marketing Companii Publicitate

200.000 euro investiți în noul concept Diverta Băneasa Shopping City

28 nov. 2019 2 min

200.000 euro investiți în noul concept Diverta Băneasa Shopping City

Reading Time: 2 minute

La 10 ani de la deschidere, magazinul Diverta din Băneasa Shopping City își întâmpină vizitatorii cu o nouă imagine. Diverta rebranduiește locația sub sloganul “plinideviață”, pentru reamenajarea acestui spațiu investind 200.000 euro.

Clienții Diverta se pot bucura de un design modern, plin de culoare, mobilier minimalist, toate acestea simplificând accesul la gama variată de produse.

Amalia Buliga CEO Diverta scaled e1574950771449
© Ionut Aldea | www.ionutaldea.com

 

“Sărbătorim 10 ani de la deschiderea magazinului din Băneasa Shopping City, iar Diverta Băneasa a fost constant în topul celor mai apreciate din rețea. Noua identitate vizuală va continua să aducă energie și culoare în viața clienților, de aici mercantizarea gamelor pe culori îndrăznețe și zonele special create pentru cei mici. Am integrat în concept mai multe zone de lectură, astfel încât cei care ne vizitează să se relaxeze, să își găsească la noi inspirație”, a declarat Amalia Buliga, CEO, Diverta.

Diverta a investit 200.000 euro în procesul de rebranding al magazinului din Băneasa, doar în 2019 investindu-se aproximativ un 1 milion euro în dezvoltarea și implementarea noului concept. Reamenajarea magazinelor Diverta din țară va continua pe parcursul lui 2020, primele magazine sub sloganul “plinideviață” fiind deschise în București, Cluj-Napoca, Oradea și Craiova.

În primăvara acestui an, compania a deschis Diverta Lipscani, un magazin în centrul istoric al Capitalei care se întinde pe o suprafață de 2.500 metri pătrați și pune la dispoziția clienților o ofertă de cărți, cadouri și obiecte de papetărie și un spațiu de relaxare.

Totodată, Diverta Lipscani a găzduit evenimentul de business cu un concept unic, “Zilele Biz, Serile Diverta”, primul festival de business printre cărți, parte a celei de-a 18-a ediții Zilele Biz.

Reușita conceptului Diverta Lipscani a convins retailerul să-l implementeze atât în locații existente, dar și în cele 3 librării pe care le-a deschis în acest an.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: