Marketing Stiri

Număr record de trofee, puse în joc la Internetics

31 oct. 2016 < 1 min

Număr record de trofee, puse în joc la Internetics

Reading Time: < 1 minut

Competiția Internetics reunește anul acesta 29 de participanți. Aceștia au înscris în concurs 156 de lucrări, referitoare la 67 de branduri.

Spre deosebire de anul trecut, în cadrul acestei ediții, vor fi acordate mai multe trofee. Organizatorii au decis acest lucru, din dorința de a încuraja piața de publicitate și marketing online. Pentru fiecare categorie din competiție se vor acorda trofee de aur și argint, ceea ce va conduce și la schimbarea sistemului de acordare a punctelor pentru  obținerea titlului de Agenția Anului.

Printre criteriile avute în vedere la jurizare se vor număra: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea și conţinutul.

Președintele juriului de anul acesta este Ajay Naqvi, Marketing Airbnb India. Acesta a condus, anterior, departamentul de Marketing al Coca-Cola India South și a contribuit la la repoziționarea mai multor branduri, printre care: Tata Sumo, Tata Safari, Limca, Coke India, Thumbs Up, Maaza si Sprite.

Internetics 2016 va fi integrat în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale care se va desfășura în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week va găzdui o expoziție și o serie de conferințe și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape industriile conexe de publicitate, tehnologie, IT & gaming. 

Gala de premiere Internetics va avea loc pe 21 noiembrie, la Ateneul Român începând cu orele 19:30.

Anul acesta, evenimentul se află la cea de-a XVI-a ediție. Încă de la apariție, Internetics contribuie la dezvoltarea industriei de online din România. Începând cu această ediție, gala de premiere, expozițiile, conferințele converg la reunirea și promovarea businessurile creative digitale.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: