Marketing

O nouă campanie de comunicare Dero

Reading Time: 2 minute

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat.

Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în print și acțiuni de PR.

În contextul în care, de peste 50 de ani, brandul Dero face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femei, cea mai recentă campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.

Conform unui studiu reprezentativ la nivel național, derulat de iVOX în luna septembrie, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Conform aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.

Brandul Dero a fost achiziționat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovație prin modernizarea produsului, a ambalajului și alinierea la standarde occidentale.

În anul 2000, a fost prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”. Campaniile Dero sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “Cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “Spală Românește”.

În 2016, la aniversarea a 50 de ani alături de consumatoarele din România, Dero le-a mulțumit consumatoarelor din România pentru bucuria pe care o aduc celor din jur printr-o campanie aniversară: „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”.

În 2017, DERO a lansat campania „Dero susține visurile româncelor” prin care încurajează inițiativele care creează oportunități pentru femeile din România. În acest context, Dero a susținut două proiecte ale unor organizații non-profit (MamaPan și Anotimpuri la Borcan) și a lansat un proiect pilot la nivel național, toate cu scopul de a crea noi oportunități pentru femei.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

3 minute ago

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

48 de minute ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

o oră ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

o oră ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

2 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

2 ore ago