MarComm

O televiziune din Bulgaria a cumpărat licența VLAD

Reading Time: < 1 minut

Începând de luna aceasta, bTV, cea mai urmărită televiziune din Bulgaria, a achiziționat de la PRO TV licența pentru a difuza trei sezoane din serialul VLAD.

“Au fost multe persoane care au spus că VLAD a fost pariul PRO TV pentru anul 2019. Eu sunt de părere că un pariu nu este un risc atunci când ai cărți foarte bune în mână. Cu toții ne dorim să câștigăm. VLAD este rezultatul unui efort susținut al echipei, iar noi, PRO TV, suntem mai mult decât norocoși să avem una dintre cele mai puternice și dedicate echipe de producție. Faptul că primim aprecieri sau că VLAD devine serial internațional nu este decât o dovadă suplimentară a muncii acestei echipe fantastice. Sperăm că povestea lui VLAD va primi aceeași apreciere și în alte piețe”, a spus Antonii Mangov, Senior Programming Executive PRO TV.

Procesul de licențiere dintre PRO TV și bTV a fost coordonat de Eccho Rights.

“Suntem mereu atenți la peisajul internațional de seriale și suntem încântați să vedem că proiecte noi și cu potențial continuă să câștige teren, indiferent de origine sau limbă. România este o piață fascinantă, cu o dezvoltare rapidă și suntem mândri să prezentăm  VLAD, una dintre cele mai impresionante producții din teritoriu. Suntem nerăbdători să ducem licența către audiențe internaționale și suntem convinși că va avea succes în Bulgaria”, spune Handan Özkubat, Director of Turkish Drama și Sales Executive pentru România și Bulgaria la Eccho Rights.

Pe PRO TV noul sezon al serialului va începe din 24 februarie.

Tags: pro tvVlad
Loredana Sandulescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

10 minute ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

o oră ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

o oră ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

2 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

2 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

2 ore ago