Management Companii Stiri

Office Barista preia Waterpure Office Systems

7 dec. 2018 2 min

Office Barista preia Waterpure Office Systems

Reading Time: 2 minute

Office Barista, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de OCS (Office Coffee Services) preia Waterpure Office Systems și devine unul dintre cei mai mari integratori de soluții de apă, cafea și ceai pentru spațiile de birouri.

Mihai Sugureanu

Waterpure Office Systems este unul dintre principalii jucători pe piața locală pentru soluțiile de servire a apei pentru companii, distribuitor exclusiv al Waterlogic International. Office Barista a încheiat 2017 cu venituri de 750.000 euro iar acum, la momentul preluării Waterpure, estimează că va incheia anul cu o cifră de afaceri de două ori mai mare, de 1,5 milioane de euro. Mai mult, ca urmare a cererii tot mai mare pe segmentul de cafea, previziunile pentru 2019 indică afaceri de 2,5 milioane euro.

Serviciile Office Barista sunt reprezentate de abonamente specifice pentru cafea, apă și ceai. Pachetele includ toate aspectele care țin de buna funcționare a aparaturii – instalare, mentenanță, înlocuire și asigurarea consumabilelor aferente. Office Barista are acoperire națională, deservind peste 350 de companii medii și mari din toate regiunile țării. Ponderea cea mai mare a clienților este redată de marile centre economice – București, Cluj, Timișoara și Iași, acolo unde se află cea mai mare densitate de clădiri de birouri.

Abonamentele pentru apă și cafea reprezintă câte 50% din ponderea vânzărilor, iar abonamentele pentru ceai, recent introduse în gama de servicii, vor genera anul viitor 10% din totalul vânzărilor, potrivit estimărilor companiei. Obiectivele companiei pe termen scurt și mediu sunt consolidarea prezenței pe piețele din Iași, Cluj, Brașov și Timișoara, precum și extinderea în regiune, într-o primă etapă în Bulgaria, Polonia și Moldova, acolo unde clienții din plan local ai Office Barista sunt prezenți cu filiale. Compania vizează, de asemenea, extinderea pe segmentele de HoReCa și retail.

„Creșterea accelerată din fiecare an a venit datorită popularității tot mai mari a conceptului de well-being la birou, în cazul nostru aducerea conceptului de Freshly Ground Coffee în interiorul companiei. La aceasta adăugăm și parteneriatele noastre cu Waterlogic și Franke, lideri globali în domeniile lor, fapt care asigură cea mai bună calitate a produsului finit ce ajunge în paharul sau cana clientului final. Suntem pe drumul cel bun și avem toată încrederea că ne vom îndeplini obiectivele financiare și de extindere”, declară Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: