Publicitate MarComm Stiri

Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri

1 iul. 2025 3 min

Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri

Reading Time: 3 minute

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, semnează noua campanie pentru Froo în România. Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei celebrează libertatea alegerilor consumatorilor, în timp ce prezintă varietatea produselor de la Froo.

Campania încurajează consumatorii să își exprime stilul, obiceiurile și starea de spirit prin alegerile de zi cu zi din coșul de cumpărături. Pornind de la insightul că micul dejun arată diferit pentru fiecare dintre noi, Froo propune un spațiu în care toate gusturile își găsesc locul – indiferent de combinație.

De la Banana Hotdog, Bereale (cereale cu bere), Jellypizza (pizza cu jeleuri), Bomboghetti (spaghete cu bomboane), Supghețată (supă cu popcorn în pahar cu gheață Fill & Chill), până la Burgoașă (burger din gogoașă cu fructe, prosciutto și înghețată), alegerile personale devin expresii autentice de identitate.

Cosmin Baba, Creative Director Oxygen

Dă Froo liber cumpărăturilor e genul de proiect care a pornit dintr-un brief de social media și s-a transformat într-o campanie de imagine cu activare promo și livrabile în toate mediile. Campania propune o perspectivă relaxată și diferită asupra ideii de mic dejun: în locul variantelor clasice – croissant & cafea sau fresh & bagel – am pus pe masă toate produsele Froo, în orice combinație. Cu cât mai neașteptată, cu atât mai bine.

Dacă micul tău dejun e un mix de kebab cu jelly bears sau – de ce nu – prezervative și muștar, noi suntem ok cu asta. Ai și o cafea din partea casei, să se potrivească cu orice îți trece prin cap – sau prin stomac. Mă bucur că am lucrat cu Micutzu, unul dintre cei mai apreciați comedianți din România, și că am dezvoltat prima campanie locală integrată de asemenea amploare pentru Froo, un brand curajos și creativ, care sunt sigur că va ajunge, în felul acesta, în top 3 retaileri din România”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

„Ne-am întâlnit cu un brand care are chef de joacă, dar știe și ce face. Froo a fost deschis la o idee care spune ceva simplu, dar important: fiecare are stilul lui, iar noi nu suntem aici să judecăm, ci să dăm spațiu alegerilor. E și ideea în care credem noi: creativitatea care construiește relații, nu doar like-uri. Campaniile bune ies din tipare, dar rămân aproape de viața reală”, spune Andreea Filip, New Business Director Oxygen.

Mixul de comunicare include: digital (Instagram, TikTok), spot radio, influencer marketing, instore și outdoor (inclusiv branding de metrou), trade marketing în întreaga rețea de magazine Froo. Un element distinctiv al campaniei este sound-ul semnat de ToesUp, DJ și artist de looping, care a creat o piesă originală pentru spotul radio, adaptată ulterior pentru toate materialele din digital.

Clipul de campanie poate fi urmărit aici:

Echipa OXYGEN: Andreea Filip – New Business Director, Cosmin Baba − Creative Director, Denisa Armașu − Group Creative Director, Anișoara Mina − Art Director, Iarina Comănescu – Copywriter, Bianca Gurzu – Senior Account Manager, Cătălin Tudor – New Business Manager, Alina Jijău – Senior PR Director, Claudia Neagoe − Senior PR Manager.

Echipa FROO: Marta Królikowska − Marketing Director Froo România, Monika Malec − International Marketing Manager, Anca Florea − Digital Manager, Andreea Bragaru − Trade Marketing Manager

Echipa de producție: Content video produs Radu Lupu − Loops Production. Regizor Alex Coteț. Conținut foto produs de Greenmind.

Despre Oxygen

Cu birouri în București și Cluj-Napoca și o echipă de peste 100 de profesioniști, Oxygen este una dintre cele mai mari agenții independente de publicitate și comunicare integrată din România. Cu o experiență de peste 17 ani și un portofoliu extins de clienți locali și internaționali, Oxygen are misiunea de a susține dezvoltarea sustenabilă a brandurilor și businessurilor prin creativitate, strategie și campanii integrate axate pe rezultate. Portofoliul de clienți reunește companii precum: Vodafone, PPC, Globalworth, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Antenna Group și Hesburger.

Articole pe aceeași temă: