MarComm

pastelZ, miniagenția care integrează tinerii generației Z în industria comunicării

Reading Time: 2 minute

pastel lansează pastelZ, miniagenția care oferă tinerilor creativi oportunitatea de a se implica în campaniile brandurilor cu care agenția colaborează. Sub sloganul Fresh ideaz for your brand, pastelZ va reuni tineri interni, studenți la facultăți de profil și nu numai, care vor avea parte de o experiență completă într-o agenție integrată.

În următoarele 3 luni, primii 4 interni care vor face parte din pastelZ vor rezolva briefurile clienților în paralel cu echipa de seniori a agenției, având însă suportul acestora, creând astfel un context ideal de schimb de experiențe și insighturi valoroase între generații.

Gen Z, o generație receptivă la tot ceea ce înseamnă diversitate și autenticitate, beneficiază de o influență majoră în decizia de achiziție și consum a Millennials și Gen X, jucând un rol esențial în crearea și susținerea celor mai relevante și fresh trenduri de consum.

Gen Z, mai mult ca oricare altă generație, este implicată, caută autenticitate și relevanță în tot ce-i înconjoară, apreciază brandurile care se implică în cauze sociale și societale și empatizează cu cele care le împărtășesc viziunea despre lume. Și nu în ultimul rând, sunt loiali creativității și inovației.

“Brandurile nu mai pot să nu aloce o atenție deosebită noilor segmente de consumatori. Știm că Gen Z vine cu o serie de provocări și oportunități pentru oamenii din industrie și scoate comunicarea din paradigmele sale.

pastelZ este meritul întregii echipe pastel, dornice să ofere timp, know-how și experință și să se conecteze astfel cu noul val de creativi și oameni care își doresc să intre în publicitate. Ne entuziasmează acest proiect, cu atât mai mult cu cât am primit foarte multe CV-uri de la studenți dornici să se alăture nouă.

Nu ne-am dorit să oferim un simplu program de internship, ci ne-am propus să le oferim colegilor mai tineri o experiență completă de învățare și o experimentare integrată a vieții de agenție,” spune Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel.

pastelZ funcționează ca o agenție de comunicare convențională, care integrează departamente de Social Media, PR & Influencer Marketing, Creație și Client Service.

Fiecare intern, responsabil de unul dintre cele cinci departamente, a fost ales în urma unui proces de recrutare ce a constant în prezentarea aptitudinilor creative prin rezolvarea unui brief pus la dispoziție de pastel și mai multe discuții cu oamenii din agenție

Ciortan Bianca și Casandra Murarașu sunt studente la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, și ocupă funcțiile de PR Intern, respectiv Social Media Intern.

Adelina Roșioru și Cosmin Curea studiază la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și ocupă funcțiile de Client Service Intern și Art Design Intern.

Prima echipă pastelZ va lucra îndeaproape de echipa pastel în următoarele 3 luni, pentru a deprinde skilluri creative și practice unii de la alții. Internshipul se desfășoară în format fizic, la sediul pastel, internii având oportunitatea de a avea o experiență completă în agenție. Ulterior, pastel intenționează să transforme acest program pilot într-un proiect permanent al agenției.

Romanita Oprea

Recent Posts

Un taxi aerian electric va face legătura între atracțiile din emiratul Ras Al Khaimah din 2027

Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…

4 ore ago

Zece orașe din România vor fi iluminate pentru a marca Ziua Europei, pe 9 mai

Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…

4 ore ago

Fundația Pentru Comunitate organizează prima expoziție cu lucrările artiștilor susținuți prin programul MOL de promovare a talentelor

MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…

5 ore ago

Primești 10.000 de euro pentru a călători peste tot în lume. Ce trebuie să faci pentru a avea cel mai râvnit job de vară

Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…

7 ore ago

Prețul chiriilor a crescut cu 15% față de anul trecut. Ce preț au chiriile în București și în țară

În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…

7 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la București

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

7 ore ago