MarComm Marketing Publicitate Stiri

Patru agenții implicate în dezvoltarea noii platforme de comunicare PENNY.

13 iul. 2020 2 min

Patru agenții implicate în dezvoltarea noii platforme de comunicare PENNY.

Reading Time: 2 minute

PENNY Market a devenit PENNY. și, odată cu procesul de rebranding, compania a lansat o nouă platformă de comunicare – “Economisim bani, nu dragoste.”. Conceputul de comunicare a fost creat de agenția Papaya. 

Startul pentru noua platformă a fost dat de două spot-uri TV: Ion și Maria – ”o celebră poveste de dragoste” și Marian – ”un antreprenor de mare viitor”

Noua platformă este gândită modular, iar sloganul este foarte versatil, putând fi adaptat în funcție de contextul în care se face comunicarea: ”Economisim bani, nu calitate.”; ”Economisim bani, nu prospețime.”; ”Economisim bani, nu pasiune.”; ”Economisim bani, nu suflet.”; ”Economisim bani, nu gust.”

Penny Dragoste Penny Prospetime Penny Calitate

Platforma beneficiază de o campanie integrată de lansare și include mai multe componente: TV, radio, OOH, online, in-store, PR și Social Media. Spoturile pot fi vizionate pe canalul de YouTube al PENNY România, precum și pe website-ul https://www.penny.ro/pagina/penny-punkt.

Ideea a fost adusă la viață de către o echipa formată din mai multe agenții: 

Papaya – agenția de creație

Robert Tiderle (Creative Director); Valentin Lică (Senior Copywriter); Adrian Albu (Senior Copywriter); Silvia Dumitru (Senior Art Director); Alex Popescu (Senior Art Director); Dorin Bonta (Senior Art Director); Robert Șopârlache (Senior Art Director); Răzvan Vârlan (Graphic Designer); Dana Ștefan (Client Service Director); Simona Ștefănescu (Account Director).

MSL The Practice – agenția de PR și comunicare

Oana Bulexa (Managing Director); Florin Ionescu (Strategy Director); Camelia Eremia (Client Service Director); Daniela Marin (Communication Director); Cristina Chicuș (Senior Project Manager – Events & Experience); Iulia Ioncescu (Project Manager – Experience & Events); Andreea Logigan (Head of Corporate); Elena Dobre (Communications Manager)

Mainstage – agenția de strategie și comunicare digitală

Silviu Istrate (Director Strategie); Eugen Suman (Creative Director); Laur Raboj (Sr Copywriter); Florin Pădurean (Sr Art Director); Cristian Codreanu (Art Director); Dragoș Porumb (Head of Digital); Maria Popovici (SM Manager); Andra Rădulescu (Account Manager); Ruxandra Gorun (Community Manager); Ana Doncilă (CMS specialist); Raluca Gheorghe (Sr Account Director)

Starcom – agenția de media

Marius Florea (Client Lead); Cornel Tiron (Planning and Strategy Lead); Brîndușa Gurăroșie (Media Activations Lead); George Mihart (Digital Manager); Alina Stănescu (Radio Lead); Elena Neacșu (OOH Manager)

Echipa de marketing de la PENNY.:

Cristina Florescu (Marketing Director); Monica Coman (Advertising Team Leader); Adriana Savu (Private Labels Team Leader); Raluca Grigoriu (CRM, Digital and Brand PR Team Leader). 

One Comment
  1. Albu
    Si totusi, o singura agentie nu ajungea sa le produca? Oricum sunt regular..

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: