Zizin continua cu echilibru si pace

Zizin continua cu echilibru si pace

Lowe&Partners si Zizin au lansat un nou spot TV pe aceeasi platforma creativa lansata anul trecut pe ideea de echilibru si pace in familie. Noul spot TV Zizin este insotit de o campanie promotionala, ce se desfasoara intre 18 mai si 12 iulie. Aceasta invita consumatorii sa inscrie codul de sub capacul produselor Zizin participante prin SMS la 1749 sau

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

Pavel Bartos recunoaste gustul bun

Noua campanie pentru promovarea marcii de pate Bucegi poarta semnatura Lowe&Partners, agentie ce a castigat licitatia pentru acest cont la inceputul anului. Campania debuteaza cu un spot TV, avandu-l protagonist pe Pavel Bartos, si este sprijinita de o promotie nationala, in desfasurare in perioada 18 mai – 31 iulie 2015. Mesajul campaniei beneficiaza si de amplificare in online, social media

IMMens cu accent pe flexibilitate

IMMens cu accent pe flexibilitate

Lowe&Partners este agentia care a creat campania de comunicate pentru lansarea pachetului destinat intreprinderilor mici si mijlocii, IMMens, de catre compania de asigurari Gothaer. Agentia a folosit instante de plastilina pentru a ilustra tipurile de asigurari incluse in pachetul IMMens si pentru a scoate in evidenta abordarea flexibila pe care Gothaer o are fata de segmentul de intreprinderi mici si

Nume Prenume cu Vacanta de la Lowe

Nume Prenume cu Vacanta de la Lowe

Noua campanie de promovare a creditului Bancpost “Nume Prenume cu Vacanta” poarta semnatura agentiei Lowe&Partners. Pentru a exemplifica mecanismul din spatele creditului Bancpost, echipa Lowe&Partners a ales sa prezinte un altfel de jurnal “de vacanta” – Jurnalul unei luni fara ea. Astfel, un barbat se gandeste sa ii faca sotiei sale un cadou simpatic: un catel adorabil. Problema apare, insa,

Bere germana, premii pe masura

Bere germana, premii pe masura

Lowe&Partners semneaza conceptul creativ al campaniei promotionale Beck’s Expeditia Premiilor Germane pe Dunare. Componentele de media, online si mecanismul promotiei au fost gestionate de Initiative, MobileWorks si V8. Ambalate in patru containere uriase, premiile au fost incarcate in portul german Regensburg, de unde au pornit intr-o aventura ce a durat o saptamana, timp in care au parcurs mai bine de