PENNY România: 20 de ani de dezvoltare continuă
Reading Time: 2 minuteDe 20 de ani, PENNY este retailerul care înțelege românii. Cu un plan ambițios de expansiune, compania deschide 35-40 de magazine pe an și își dezvoltă în permanență sortimentul în funcție de nevoile și cerințele românilor. Totul, pentru a oferi o experiență unică în retailul românesc.
Leadership în retail

PENNY traversează o etapă efervescentă de dezvoltare în România, cu un ritm de expansiune susținut care va continua în perioada următoare. Daniel Gross, CEO al PENNY România, povestește cum a arătat anul 2024 pentru retailer în România și ce urmează din punctul de vedere al businessului… mai mult
Proiecte sustenabile în rețeaua PENNY România

Dezvoltarea sortimentului sustenabil este o prioritate pentru PENNY România. Am vorbit cu Dan Crișan, COO al PENNY România, despre proiecte sustenabile la nivelul rețelei PENNY… mai mult
O echipă aproape de români

Draga Cukjati s-a alăturat echipei PENNY România la începutul acestui an, în funcția de CFO. În rândurile următoare vorbește cu admirație despre echipa puternică și implicată din România, cu aproape 300 de colegi care aniversează anul acesta 10 și 20 de ani în echipă… mai mult
Retail uman și deschis în era digitalizării

Într-o lume care se schimbă într-un ritm accelerat, PENNY își consolidează poziția de lider în retailul modern printr-o strategie integrată ce pune în centru digitalizarea, sustenabilitatea și comunicarea umană. Ce inițiative majore are în plan compania în 2025 pentru a consolida viziunea pe termen lung a brandului și cum se pregătește retailerul pentru viitor… mai mult
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 393 (15 mai – 15 iunie 2025). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz