Marketing Stiri

Pentru profesionisti si amatori. De bunataturi

4 mart. 2015 < 1 min

Pentru profesionisti si amatori. De bunataturi

Reading Time: < 1 minut

Noua campanie Selgros Cash&Carry Romania a fost creata si produsa de agentia de publicitate GAV.

Campania este una integrata cu executii pentru TV, digital, radio si outdoor, iar comunicarea este construita in jurul unei comunitati, un ”club” al pasionatilor de gastronomie: profesionisti si amatori, vedete si oameni obisnuiti.  

Intreaga comunicare se desfasoara sub umbrela conceptului „Selgros – pentru profesionisti si amatori. De bunataturi”.

Protagonistul primului film “Clubul Selgros” este Gheorghe Hagi – care evolueaza alaturi de un erou anonim, un bucatar ce simbolizeaza intreaga breasla de gastronomi seriosi, activi, dedicati cu pasiune meseriei lor.

Echipa GAV implicata in realizarea acestui proiect:

Marius Rosu (directie creativa si regie), Alexandru Borsan, Arina Udup (strategie) Ana Catina (CS), Gabriel Coman, Ennifer Anefi (Copy), Radu Radulescu (Art), Elena Muresanu si Cristi Ene (online).

GAV, agenţie romaneasca independenta, şi-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu Atelierul de marketing cultural Balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Printre clienţii şi partenerii actuali ai GAV se numara: Selgros Cash & Carry Romania, Bosch, Edenred, Ewopharma, Happy Tour, Intersport, New Look, TIFF.

GAV este membra Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group.

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: