Analize Stiri

Performanta premiata la Superbrands

29 ian. 2016 2 min

Performanta premiata la Superbrands

Reading Time: 2 minute

Superbrands Romania a sarbatorit un deceniu de activitate in evaluarea si promovarea culturii de branding,  moment de referinta marcat festiv prin Gala Superbrands organizata in onoarea marilor branduri ale Romaniei. Evenimentul aniversar a gazduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, precum si lansarea celei de a saptea carti Superbrands pentru Romania. Gratie brandurilor puternice intrate in program, Cartea Superbrands reprezinta un instrument de referinta privind potentialul Romaniei. Valorile unui Superbrand: creativitate, consecventa, onestitate si promisiuni indeplinite fata de consumator.

Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, NIVEA, OMV, Orange, Pampers, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Scotch Brite, Sensiblu, Telekom, Tuborg, UniCredit Bank, Urgent Cargus sunt cele 25 de branduri din diverse industrii si domenii de activitate care au primit trofeele Superbrands in editia 2015/2016 a programului.

Printr-o cultura de branding dezvoltata creativ si strategic intr-o piata acut concurentiala, precum si prin plasarea strategica a clientului-consumator in centrul atentiei, brandurile desemnate Superbrands in editia actuala au adus inca o data creativitatea romaneasca  pe cel mai inalt podium.

Performanta onorata la superlativ:

Invitatii speciali ai Galei  Superbrands, Norbert Lux,  Director general Superbrands Germania si Maxim Behar, Presedinte al ICCO (International Communications Consultancy Organisation) au inmanat trofeele Superbrands la eveniment alaturi de reprezentanti ai Consiliului Onorific Superbrands.

Honorary recognition

Trofeul Superbrands Honorary Recognition, intitulat la aceasta editie Most Admired Business Personality in Romania a fost oferit domnului Steven van Groningen ─ Presedinte si CEO al Raiffeisen Bank. Domnului van Groningen i s-a adus astfel o recunoastere publica  pentru contributia sa meritorie la procesul de schimbare a Romaniei, prin proiecte si realizari  exceptionale in activitatea profesionala, precum si pentru implicarea domniei sale in cauze sociale. Laudatio pentru acest moment deosebit a fost sustinut de catre domnul  Sorin Mindrutescu, Director General al Oracle Romania.

Premiile speciale prilejuite de aniversarea Superbrands 10 ani au fost acordate companiei DHL ─ pentru performanta de a fi prezenta in toate editiile Cartii Superbrands pentru Romania, Procter & Gamble – pentru ca a reusit sa pastreze cea mai inalta pozitie pentru Pampers si Ariel in cateva programe consecutive, precum si cel mai mare numar de branduri in Top 15 de-a lungul editiilor Superbrands in Romania, si, respectiv companiei Telekom ─ pentru reusita de a  impune publicului cultura sa de branding, intr-un timp record de la intrarea  pe piata romaneasca.

Sectiunea  Guest Brands a onorat in acest an nume precum ArtMark, Business Review si Uber, reprezentand branduri remarcabile in domeniile in care activeaza, in Romania, prin profesionalism si creativitate. Premiul Superbrands oferit casei de licitatii de arta ArtMark a fost inmanat de catre reprezentantii Superbrands domnului Horia Roman Patapievici.

Gala Superbrands, desfasurata la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 170 de persoane din randurile companiilor premiate, precum si din mediul de afaceri, cultural si diplomatic, jurnalisti, alti invitati speciali si a fost moderata de catre domnul Colin Lovering, Presedinte al British Romanian Chamber of Commerce.

Evenimentul a fost organizat de catre BDR Associates, agentia de comunicare strategica, care administreaza programele Superbrands  pentru Romania inca din 2005.

Organizatia Superbrands opereaza in peste 80 de tari ale lumii, stimuland in mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor Superbrands care omagiaza reputatia brandurilor, precum si industria comunicarii din fiecare tara.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: