Companii MarComm Stiri

Philip Morris dă startul campaniei “Unsmoke România”

20 nov. 2019 < 1 min

Philip Morris dă startul campaniei “Unsmoke România”

Reading Time: < 1 minut

Începând cu luna noiembrie, Philip Morris România lansează prima campanie împotriva fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului, concomitent cu lansarea platformei unsmoke.ro. “Unsmoke Romania” face parte din campania globală “Unsmoke Your World” desfășurată de Philip Morris în mai multe țări.

“Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te lași, fă o schimbare”

Mesajul campaniei reprezintă un îndemn adresat în egală măsură fumătorilor și nefumătorilor cu scopul de a demara un dialog despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor și ale celor dragi.

“La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim țigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători față de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie ca și celelalte părți, precum autoritățile de sănătate publică și guvernele, să aibă aceeași direcție ca și noi”, a declarat Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România.

În ciuda eforturilor relevante ale guvernelor de reducere a ratei fumatului, estimările oficiale ale Organizației Mondiale a Sănătății arată că în 2025 numărul fumătorilor va fi în continuare de peste 1 miliard, în present fiind  aproximativ 1,1 miliarde de fumători la nivel global.

“Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opțiune pentru fumători este să renunțe complet la fumat, dar celor care nu renunță vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare”, a completat Dragoș Bucurenci, director de Comunicare, Philip Morris România.

În România, dar și la nivel global, campania Unsmoke include metode de comunicare online și offline, iar pe platforma online vizitatorii regăsesc sfaturi utile pentru a renunța la fumat și informații despre alternativele care există.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: