Marketing Stiri

Povestea Elenei Pagu, într-un proiect creat de Kinecto Isobar

13 ian. 2017 2 min

Povestea Elenei Pagu, într-un proiect creat de Kinecto Isobar

Reading Time: 2 minute

Cel mai nou proiect Kinecto Isobar pentru brandul Bonduelle o are protagonistă pe Elena Pagu, de 8 ori campioană mondială, de 4 ori campioană balcanică şi de 5 ori campioană europeană, în prezent în vârstă de 90 de ani.

Campania se desfășoară în mediul digital în perioada 21 decembrie – 21 ianuarie, prin video native ads, Facebook ads și YouTube (in-stream video).

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armaşu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alin Enulescu – Art Director, Raluca Simion – Account Manager, Radu Ionescu – COO din partea agenţiei Kinecto Isobar, Sabina Nicolescu – Digital Project Manager din partea iProspect.

Din partea Bonduelle Central Europe Kft: Roxana Nănescu – Brand Manager Balkans, Monica Roşu – Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia.

Casa de producție: Diud Film, regizor – Andrei Gheorghe.

Elena Pagu, povestea unei legende

Elena Pagu a început să alerge la 57 de ani, iar cea mai recentă medalie a câştigat-o la 90 de ani, în octombrie 2016, în proba de 5000 de metri marş la Campionatul Mondial de Atletism din Australia. Totodată, ea a doborât două recorduri mondiale.

“Povestea ei este un exemplu că totul este posibil în viaţă: chiar dacă nu te-ai apucat încă, nu este niciodată prea târziu să trăieşti sănătos. Iar schimbarea nu vine deodată, ci din lucrurile mici făcute zi de zi. Ca şi la alergat, nu ajungi campion la mâncat sănătos peste noapte. O reţetă azi, o reţetă mâine, până când micile schimbări îţi devin stil de viaţă”, explică Monica Roşu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia.

Bonduelle este o afacere de familie înfiinţată în Franța în anul 1853. 77% din cifra de afaceri a companiei este realizată în afara Franţei. Legumele sale, cultivate pe 128.000 de hectare, sunt comercializate în 100 de țări sub o varietate de mărci, prin diferite canale de distribuţie şi în toate tehnologiile: conserve, congelate, pasteurizate, uscate şi proaspete/gata de utilizare.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: