Antreprenori by eMAG Companii Stiri

Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale

3 mart. 2017 2 min

Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale

Reading Time: 2 minute

Premium Fruct, producătorul de sucuri naturale Profructta, anunță dublarea cifrei de afaceri în 2016. Anul trecut, compania românească de sucuri din fructe și legume a ajuns la o valoare a vânzărilor de 110.000 de euro, după ce în primul semestru a reușit creșterea cifrei de afaceri prin extinderea rețelei de distribuție căre mari retaileri.

”Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am început progresiv cu lansarea oficială a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care să reprezinte colecția de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distribuție către supermarketuri, magazine, rețele de cafenele, hoteluri și restaurante din București și alte orașe din țară. Rezultatele evoluției pozitive se văd în acestă cifră pe care dorim să o dublăm în 2017, ca urmare a proiectelor și investițiilor pe care le avem în vedere”, spune Andreea Mureșeanu, directorul general Premium Fruct, producătorul sucurilor 100% naturale Profructta.

Investiția inițială în unitatea de producție de sucuri naturale din Câmpulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro și a fost susținută exclusiv din fonduri proprii. În prezent, fabrica din Câmpulung Muscel procesează 2.000 de litri de suc din fructe și legume pe zi, capacitatea maximă de prelucrare fiind de 8.000 de litri pe zi.

”Ne bucură să vedem că există interes pentru sucurile naturale din fructe și legume, colecția noastră de sucuri premium fiind preferată de un public care înțelege conceptul de produs 100% natural”, spune Andreea Mureșeanu, directorul general Premium Fruct, producătorul sucurilor 100% naturale Profructta.

Potrivit reprezentanților Profructta, creșterea vânzărilor se datorează și apetitului din ce în ce mai ridicat al românilor pentru consumul de sucuri naturale și de produse românești.     

”Bugetul de investiții pentru 2017 se ridică la aproape 100.000 de euro, valoarea investițiilor depinzând și de atragerea unor fonduri structurale. În dorința de a asigura o calitate cât mai ridicată a sucurilor naturale  Profructta suntem în curs de implementare a standardelor de certificare FSSC: 22000 pentru produsele alimentare”, mai declară Andreea Mureșeanu.

În prezent, sucurile Profructta sunt distribuite în rețelele de magazine Mega Image, Auchan și Cora, în brutăriile Paul și Panemar, rețelele 1 minute și Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele și restaurante din București, Brașov, Constanța și Cluj. Colecția de sucuri naturale premium Profructta este realizată din mere, pere, coacăze, vișine, cireșe, fructe de pădure și legume, exclusiv românești.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: