MarComm Marketing Stiri

Publicis a lansat două instrumente utile pentru clienți

27 mai 2020 2 min

Publicis a lansat două instrumente utile pentru clienți

Reading Time: 2 minute

Plecând de la premisa că informarea în contextul Covid-19 este deosebit de importantă pentru fiecare afacere, Publicis Groupe România a dezvoltat in-house două produse pentru clienții săi: Strategic Daily Bulletin și White Papers. Acestea conțin informații complexe, analize și evoluții din piață în contextul actual, concepute pentru a sprijini clienții cu date concrete, din surse de încredere pentru decizii rapide și informate.

Cele 42 de ediții Daily Bulletin și două ediții White Papers au ajuns la peste 800 de persoane, clienți și parteneri – de la CEO la brand manageri, directori financiari sau de achiziții din peste 20 de industrii diferite precum: Retail, FMCG, Farmaceutice, Auto, Banking, Telecom, Electronics, etc.

Documentele pot fi accesate de clienți de pe platforme desktop sau mobil, oricând, de oriunde.

Cele 42 de ediții ale Strategic Daily Bulletin trimise până acum pot fi accesate și descărcate de aici

Acest produs este actualizat în fiecare zi, cu cele mai relevante informații de pe piață. Printre secțiunile raportului, se află și cea dedicată comportamentului consumatorului, care prezintă evoluția acestuia încă de la începutul primelor semne de Covid-19 în țara noastră. Ulterior încetării stării de urgență, frecvența lui s-a redus la săptămânal.

Evoluția comportamentului consumatorului

Deoarece aceasta a fost una dintre primele nevoi identificate ale clienților, echipa Publicis Groupe România a început o analiză detaliată a comportamentului consumatorului în această perioadă. În această categorie s-a urmărit volumul mențiunilor și interesul pentru epidemia de Covid-19, discuțiile care se creează în jurul acesteia, dar și subiectele cheie și cele mai frecvente teme în rândul menționărilor de Covid-19.

Produsul White Papers este un ghid esențial de recomandări pentru branduri ce oferă clienților atât rapoarte, cât și informații detaliate despre contextul de business, tendințe în comunicare, recomandări și idei despre pașii ce pot fi urmați în situația actuală. Aceste materiale sunt radiografii ale industriilor Auto, Bere, Finanțe, FMCG Food, FMCG non_Food, Oil & Gas, Retail sau Telecom. Fiecare raport prezintă contextul de business general dar și specific pentru fiecare industrie, schimbări macro globale și locale, contextul de comunicare din România, reacția brandurilor la situația globală și recomandări, idei pentru momentul depășirii crizei. Cei care sunt interesați să le acceseze, le pot solicita la adresa Reports_PublicisMedia_RO@publicismedia.com                                     

Foto: © Gajus | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: