Categories: CSRStiri

Publicis incurajeaza voluntariatul prin Green Endorsement

Reading Time: < 1 minut

Publicis Groupe Romania lanseaza, impreuna cu initiativa „Plantam fapte bune in Romania” si peste 30 de companii, campania Green Endorsement, sustinuta de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor.

Voluntarii participanti la actiunea de impadurire nationala organizata de „Plantam fapte bune in Romania” vor primi, incepand cu aceasta luna, certificatul Green Endorsement, recunoscut de cele mai mari companii din tara. In functie de implicare, participantii vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.

Acest certificat atesta ca implicarea in organizarea initiativei de impadurire nationala dovedeste calitati importante pe care orice companie si le-ar dori de la angajatii sai. Peste 30 de companii multinationale si alti jucatori importanti din economia romaneasca acorda formal atentie voluntariatului in analiza profilului candidatului.

Green Endorsement isi propune sa incurajeze tinerii sa se implice in cat mai multe actiuni de voluntariat pentru protectia mediului, fara ca neparticiparea la astfel de actiuni sa afecteze negativ procesul de angajare.

„Cred ca aceasta idee e una revolutionara si va aduce castiguri tuturor partilor implicate, avand ca scop final salvarea Romaniei. Ar trebui sa existe cat mai multe idei de acest fel, idei care chiar sa schimbe ceva in jur”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis Romania

Primele actiuni din acest an au loc pe 19 martie in judetele Giurgiu, Valcea, Timis, Buzau si pe 26 martie in judetul Iasi. Actiunile vor fi continuate cu ingrijirea plantatiilor, iar in toamna va avea loc o actiune masiva de impadurire in aceeasi zi in mai multe judete. Voluntarii organizatori se pot inscrie aici, iar voluntarii plantatori aici.

Partenerii proiectului sunt eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Posta Romana, Banca Transilania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Tiriac Holdings, Ericksson, BDO Audit, Avangate, Regina Maria, Agricost, OLX, Immochan, Tuca Zbarcea & Asociatii, Lugera, ARVAL, Webhelp, Brenntag, Zenith Media, Plastic Omnium.

Gabriel Barliga

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

20 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago