Business Brand Focus Companii Tech

Radu Ștefănoiu, UPB: Vechimea în rețea – 25 de ani

19 iul. 2022 2 min

Radu Ștefănoiu, UPB: Vechimea în rețea – 25 de ani

Reading Time: 2 minute

Decan al Facultății pentru Ştiinţa şi Ingineria Materialelor din cadrul Universității Politehnica din București, Radu Ștefănoiu ne-a explicat ce l-a determinat să rămână alături de Orange încă de la intrarea companiei pe piață și ce înseamnă conectivitatea la nivel profesional, dar și personal.   

Sunteți client Orange încă din 1997, când MobilRom opera brandul Dialog. Într-o perioadă în care zona de GSM era complet nouă în România, care a fost principalul motiv pentru care ați ales atunci furnizorul de telefonie mobilă?

În primul rând, m-a bucurat posibilitatea de a putea avea mobilitate și flexibilitate în comunicare în orice moment, fiind atras de oportunitățile pe care operatorul mi le oferea, dar și de caracterul de noutate pe care îl prezenta pe piața românească. În al doilea rând, brandul părea unul consolidat, iar raportul calitate-preț era adecvat vremii. Așadar, fiind o persoană ce experimentează lucruri noi, am decis să aleg Dialog (Orange) pentru noutate, progres și pentru că oferea încredere că va rămâne pe piață pentru o lungă perioadă de timp.

Radu Stefanoiu 1
Radu Ștefănoiu – Decan al Facultății pentru Ştiinţa şi Ingineria Materialelor din cadrul Universității Politehnica din București

Orange a fost în permanentă miș­care & upgradare în ultimii 25 de ani, reinventându-se permanent în beneficiul clienților săi. Ce v-a făcut să rămâneți alături de ­Orange în tot acest timp?

De-a lungul timpului și al cola­borării noastre, în unele cazuri, dar nu multe, ce-i drept, nu am fost în totalitate mulțumit de calitatea ori de prețul serviciilor oferite, precum și de relația furnizor – client. Totuși, am rămas alături de Orange  tocmai pentru că și eu m-am maturizat alături de companie, iar Orange a reușit, în cele din urmă, să îmi ofere pachetul potrivit vârstei mele și perioadei în care mă aflam. Astăzi, Orange este un brand ce se transformă constant în funcție de nevoile clienților, ofe­rind un raport calitate-preț bun, suport continuu și eficient și care îi ajută pe clienții săi să se adapteze la schimbările din domeniul tehnologiei, oferind informații utile și ­simple, pentru toți.

Cât de importantă este conectivitatea pentru dumneavoastră, atât pe plan personal, cât și profesi­onal?

Conectivitatea joacă un rol principal în viața mea, atât pe plan profe­sional, cât și pe plan personal. Pe plan profesional, conectivitatea este fundamentală, deoarece ocup o poziție de conducere și călătoresc mult în afara țării. De fiecare dată când plec în străinătate trebuie să mă aflu în permanentă comunicare cu colegii mei, iar acest lucru poate fi mereu realizat cu ușurință datorită serviciilor de roaming ofe­rite de Orange. Pe plan personal, fiind capul familiei, este responsabilitatea mea să fiu conectat, pentru a putea fi de ajutor în orice moment și oriunde m-aș afla, iar rețeaua Orange mă ajută mereu. De asemenea, legătura cu prietenii este esențială pentru mine, iar prin intermediul serviciilor oferite, Orange mi-a facilitat acest lucru și mi-a permis să păstrez mereu aproape ­persoanele importante. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: