BizRemote by certSIGN Finanțe Stiri

Raiffeisen Bank: tranzacții online în creștere cu 73%

22 apr. 2020 2 min

Raiffeisen Bank: tranzacții online în creștere cu 73%

Reading Time: 2 minute

În martie, clienții persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacționat aproape de doua ori mai mult în aplicațiile de mobile și internet banking, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, atât ca număr de tranzacții (creștere cu 73%), cât și ca volume (creștere cu 83%), anunță banca, într-un comunicat de presă.

“Interesul în creștere către interacțiunile digitale în aceasta perioada este demonstrat și de numărul de clienți unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în luna martie, cât și de intensificarea puternica a frecventei utilizării aplicațiilor de către fiecare client”, a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienți Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

De asemenea, numărul de schimburi valutare lei-euro și euro-lei, efectuate de clienți la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat în lună martie, față de luna septembrie 2019.

“O opțiune foarte apreciată de către clienții noștri, de la momentul lansării ei în noile aplicații, este Smart Hour, o oră în care clienții Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoție lansată în august 2019, într-o opțiune permanentă”, a adăugat Cătălin Munteanu.

Volumul plaților online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în luna martie 2020, față de martie 2019. De asemenea, și în cazul tranzacționării la POS se pot observa creșteri semnificative, de două cifre, atât în ce privește numărul de tranzacții, cât și volumul acestora. Clienții băncii optează tot mai mult și pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendință demonstrată și de creșterea cu 40% a numărului de plăți electronice către furnizori.

“Am înregistrat o creștere semnificativă a utilizării cardurilor ca instrument de plată, atât pentru achizițiile online, cât și pentru cumpărăturile în magazine, dar și pentru plata facturilor”, a mai spus Cătălin Munteanu.

În luna martie 2020 mai mulți clienți ai băncii au optat pentru plăți automate inregistrandu-se o creștere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, față de martie 2019. În același timp, numărul de tranzacții de retragere cash ATM  a scăzut cu aproximativ 18%.  

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: