Marketing Stiri

Rama mit Butter, lansare marca Golin

18 dec. 2014 < 1 min

Rama mit Butter, lansare marca Golin

Reading Time: < 1 minut

Campania de comunicare pentru lansarea produsului Rama mit Butter, un mix intre margarina si unt, aflat in portofoliul Unilever, a fost gestionata de agentia de PR Golin Romania.

Echipa Golin a gandit un eveniment dedicat jurnalistilor si bloggerilor de food, la care au participat Elena Lasconi, castigatoarea MasterChef – Proba Celebritatilor, si medicul nutritionist Ciprian Constantin.  

Echipa Unilever a fost formata din Otilia Priceputu (Senior Brand Manager Yellow fats Unilever South Central Europe), Cristina Moraru (Brand Manager Rama Unilever South Central Europe), Cristian Stoian Iozu (Lead Technical and Regulatory Manager la Unilever South Central Europe).

Din partea Golin au participat la dezvoltarea si organizarea evnimentului Alina Balan (Head of Corporate Division), Roxana Diba (Manager), Oana Popescu (Events Manager), Simina Zidaru (Creative Associate) si Stefana Prozan (Media Associate).

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: