Ruxandra Drilea, singurul creativ român selectat în programul Cannes Lions, See It Be It

Ruxandra Drilea, copywriter la Publicis România, este singurul Creativ din România selectat să participe la cea de-a VI-a ediție a See It Be It, programul Cannes Lions de dezvoltare și accelerare a carierei, adresat femeilor din industria de comunicare. Ea este una dintre cele 15 finaliste, selectate din 760 de înscrieri din întreaga lume. 

Ruxandra deține titlul de Young European Creative of the Year la ADC*E.  A câștigat peste 20 de premii la Cannes Lions, Golden Drum, Effie, Internetics, Fibra Awards. A reprezentat România la ADC Creative Camp 2014 din München și, în 2016, la Nuremberg.

Pasionată de ilustrație și entertainment, Ruxandra a creat Millennial Medals pentru a lupta cu umor împotriva discriminării de vârstă în Romania. În timpul liber, mentorează studenți pasionați de publicitate, prin IAA România.

Introdus de prestigiosul Cannes Lions, programul See It Be It selectează talentele feminine din întreaga lume, oferindu-le acces la conținut relevant și la experți renumiți, susținându-le să devină viitorii lideri creativi și să aducă schimbarea în această industrie.

Programul oferă accesul la toate evenimentele din cadrul festivalului Cannes Lions, precum și în culisele sălii de jurizare, seminarii și sesiuni de mentorship.