Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

Cat costa un zvon

Cat costa un zvon

<p> <strong>Romania a fost implicata in scandaluri alimentare, care au dus la scaderea vanzarilor si diminuarea exporturilor. Desi ulterior s-a demonstrat ca vina nu apartinea companiilor locale, acestea, alaturi de intreaga industrie, se resimt dupa loviturile repetate. </strong></p> <p>  </p> <p> Luna august a inceput cum nu se poate mai prost pentru producatorii de ape minerale. La putin timp dupa

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

Schimbare de actionariat si rebranding: Rogalski Damaschin Public Relations

<p> Actionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.</p> <p>  </p> <p> Pana la indeplinirea criteriilor de performanta