Antreprenori

Servicii personalizate3 min

14/10/2011 2 min read

author:

Servicii personalizate3 min

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Hotelurile de tip small luxury, destul de putine in Romania, sunt de dimensiune mai mica, pentru a putea oferi clientilor discretie si intimitate.</strong></p> <p>  </p> <p> Boutique hotelurile isi cunosc clientii foarte bine, ii pot trata ca pe un prieten si ofera servicii personalizate, pe care hotelurile mari nu le pot asigura oaspetilor sai. “In hotelul boutique, oaspetele – indiferent ca se afla in interes de afaceri sau in vacanta – are parte de o experienta completa, nu doar de o solutie de cazare”, spune Alex Oproiu, General Manager la D&M Perfect Real Estate, compania investitoare si dezvoltatoare a Epoque Hotel. Boutique hotelul din zona Cismigiu are un element aditional care face diferenta fata de alte hoteluri: un “butler service” – serviciu de majordom. Astfel, un majordom personal poate sta la dispozitia clientilor pentru orice cerinta la orice ora, indiferent ca este vorba de despachetat bagajele, de tabieturi de mic dejun sau de plimbat catelul in parc.</p> <p>  </p> <p> Spa-ul este un alt element care da calitate si defineste un boutique hotel. Cu toate acestea, clientul unui boutique cauta mai degraba o stare decat un produs. Marea majoritate a clientilor Epoque apartin categoriei FIT (Free Independent Travellers). Acestia sunt calatori sofisticati, pretentiosi, cu venituri peste medie, care necesita atentie, liniste si servicii personalizate. De exemplu, au fost clienti care au dorit sa ia cina impreuna cu alte sase sau opt persoane pe terasa apartamentului, pentru ca nu doreau sa fie vazuti. O alta cerere care a fost rezolvata a vizat cumpararea unui carucior de copil pentru o mama care avea avion dimineata si a constatat defectarea celui personal in seara dinainte. Angajatii hotelului au sunat la un mall si au rugat sa tina deschis raionul respectiv pana s-a cumparat pentru clienta un nou carucior.</p> <p>  </p> <p> Atuurile pe care mizeaza investitorii vizeaza segmentul pe care este pozitionat – o nisa prea putin exploatata (din cele 11.000 de camere in hotelurile bucurestene, sub 400 sunt de boutique; la Budapesta sunt cateva mii); serviciile personalizate si adaptate fiecarui client in parte si amplasarea hotelului intr-o zona centrala a capitalei (langa Parcul Cismigiu).</p> <p>  </p> <p> <strong>Citeste si:</strong></p> <p> <a href=”https://www.revistabiz.ro/afacerea-boutique-389.html”>Afacerea Boutique</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/vinuri-care-au-impresionat-391.html”>Vinuri care au impresionat</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/haine-vintage-clbre-392.html”>Haine vintage celebre</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/pentru-cunoscatori-393.html”>Pentru cunoscatori</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/o-parfumerie-la-budapesta-394.html”>O parfumerie la Budapesta</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/fara-diferente-395.html”>Fara diferente</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/cumparaturi-la-salon-396.html”>Cumparaturi la salon</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/chic-dar-nu-mic-397.html”>Chic dar nu mic</a></p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE