Stiri

Sezamo aduce în România o selecție unică de peste 40 de calendare Advent și lansează campania de Crăciun

25 nov. 2025 3 min

Sezamo aduce în România o selecție unică de peste 40 de calendare Advent și lansează campania de Crăciun

Reading Time: 3 minute

Supermarketul online Sezamo anunță introducerea în sortiment a peste 40 de tipuri de calendare Advent, parte din colecția specială de Crăciun. De la calendarele cu dulciuri premium și selecții rafinate de ciocolată, la variante cu băuturi alcoolice, ceaiuri aromate, cosmetice, dar și calendare Advent decorative ce pot fi personalizate chiar de către clienți, Sezamo oferă în acest an una dintre cele mai diverse și creative game de produse de sezon.

Selecția include calendare Advent de la branduri consacrate precum Lindt, Ferrero, Marks & Spencer, Old St. Croix şi Yves Rocher, produse unice importate special. Pe lângă acestea, clienții pot găsi în categoria dedicată sărbătorilor întregul univers al pregătirilor de Crăciun: decorațiuni festive, coșuri cadou, cozonaci și panettone, accesorii pentru ambalat și felicitări, seturi cadou, jocuri și jucării, precum și toate ingredientele necesare pentru sesiuni de copt – de la mirodenii și ustensile de bucătărie, până la făină, unt, vanilie și produse speciale de patiserie.

„Anul acesta am adus, probabil, cel mai spectaculos și mai bogat sortiment de calendare Advent din piață, inclusiv produse unice, importate special. Vrem ca fiecare client Sezamo să găsească acel cadou care îi face diminețile de decembrie mai frumoase. Iar în luna decembrie, îi invităm pe clienți să stea acasă și să petreacă timpul cu cei dragi, iar de cumpărături ne ocupăm noi. Ei doar comandă, aleg intervalul preferat, iar noi ne asigurăm că toate produsele ajung impecabil, exact când au nevoie de ele”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Grupul Rohlik a lansat o campanie revoluționară de Crăciun creată cu inteligență artificială – „Aproape. Nu de data asta.”

Grupul Rohlik, lider european în livrarea online de produse alimentare, din care face parte supermarketul online Sezamo, a lansat o campanie de Crăciun inovatoare, creată în întregime intern cu ajutorul inteligenței artificiale. „Aproape. Nu de data asta.” transmite un mesaj puternic despre redescoperirea adevăratului sens al Crăciunului – momente, liniște și apropiere reale, demonstrând în același timp cum tehnologia poate îmbunătăți în mod semnificativ creativitatea și experiența clienților. Campania este lansată simultan în toate cele cinci piețe în care Grupul Rohlik operează.

O campanie construită complet cu ajutorul AI, realizată intern

„Aproape. Nu de data asta.” a fost creată în întregime intern și alimentată complet de AI de către un singur creator – Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik. Campania a fost realizată folosind șapte instrumente de inteligență artificială, peste 1.500 de prompturi, peste 3.000 de elemente generate și apoi rafinate manual prin post-producție. Elemente precum muzica și voice-overul au fost de asemenea create folosind instrumente AI și integrate și finalizate de către Veronika. Proiectul a necesitat aproximativ 80 de ore de lucru, în timp ce o producție tradițională de această amploare ar dura în mod normal câteva luni și ar implica echipe numeroase. Acest lucru demonstrează angajamentul Grupului Rohlik de a îmbrățișa inovația și de a împinge limitele modului modern de construire a brandurilor.

Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik, spune: „Instrumentele AI ne ajută să ne mișcăm mai repede, să lucrăm mai eficient, să mergem mai departe și să explorăm noi orizonturi, dar ele nu ar trebui niciodată să înlocuiască procesul creativ real. Totul ține de parteneriat: atunci când creativitatea umană și AI lucrează împreună, atunci se întâmplă magia. A depăși limitele este în ADN-ul companiei noastre, iar această campanie este un mic testament de Crăciun al acestui spirit.”

Crăciun real, momente reale

În centrul campaniei se află povestea unei familii care aproape pierde sensul Crăciunului din cauza stresului și a pregătirilor, până când Rohlik îi ajută să petreacă sărbătoarea cu adevărat împreună. Este o reamintire universală că timpul este cel mai prețios cadou pe care îl avem, iar Crăciunul ar trebui trăit, nu gestionat.

Pavel Vašek, Head of Brand & Campaign al Grupului Rohlik, adaugă: „Cu această campanie am vrut să readucem emoția în Crăciun. Simțim cu toții cât de agitat și copleșitor a devenit sezonul. Cel mai valoros lucru pe care îl avem este timpul, și nu există un moment în an când acest lucru contează mai mult decât de Crăciun. Dacă putem oferi familiilor chiar și câteva ore în plus, doar pentru a fi împreună, atunci ne-am îndeplinit misiunea.”

Supermarketul online oferă o selecție de peste 16.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Articole pe aceeași temă: