Stiri Companii Finanțe

Signal Iduna România lansează serviciul propriu de telemedicină

15 dec. 2020 2 min

Signal Iduna România lansează serviciul propriu de telemedicină

Reading Time: 2 minute

Compania de asigurări Signal Iduna România a introdus serviciul propriu de telemedicină în planurile de asigurare pentru portofoliul de clienți corporate. Acest beneficiu poate fi adăugat planului de asigurare deja existent sau viitor și oferă acces la experți medicali pentru consultații prin videoconferință sau apel telefonic.

Datele Asociației Medicale Americane prezentate într-un studiu de piață privind telemedicina arată că 75% din vizitele la medic fie nu sunt necesare, fie pot fi gestionate de la distanță.[1] Avantajul principal al acestui tip de serviciu este că relația pacient-medic poate funcționa la fel ca în cazul unei consultații obișnuite.

Nicolae Trofin Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA Romania m„Tehnologia pune la dispoziție o serie de beneficii care pot face viața tuturor mult mai ușoară și, cu siguranță, integrarea acesteia în domeniul medical este cunoscută astăzi ca fiind noua normalitate. În această perioadă plină de incertitudine, dorim să facilităm tot mai mult accesul asiguraților la serviciile medicale, oferindu-le noi posibilități. Astfel, venim în sprijinul lor cu o soluție adaptată realității curente: telemedicina. Totodată, aceasta este parte a viitorului serviciilor medicale, având și rolul de a degreva unitățile publice, mai ales când cazuri complexe și mai dificile sunt tot mai dese în contextul actual și trebuie soluționate cu prioritate”, spune Nicolae Trofin, Membru al Directoratului Signal Iduna România.

Oricând și de oriunde, folosind telefonul, tableta sau un calculator, asigurații pot intra în legătură cu un specialist pentru a obține informații avizate despre problemele medicale întâmpinate. Pentru a accesa serviciul, pot contacta 24/7 Call Center-ul Signal Iduna și împreună cu operatorul, aceștia vor stabili toate detaliile programării: specialitatea potrivită nevoilor medicale, data și ora la care vor să beneficieze de consultație.

Procesul de intrare în legătură cu medicul după realizarea programării este simplu, fiind important doar ca asiguratul să urmărească indicațiile primite pe adresa personală de email. Timpul alocat unei consultații este de 20 de minute, iar după finalizarea consultației, pacientul primește un raport medical cu toate informațiile și concluziile medicului.

Serviciul de telemedicină oferit de Signal Iduna România  acoperă numeroase specialități, lista fiind dinamică și într-o continuă extindere. Printre acestea se regăsesc: medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie și pediatrie.

Solicitările de introducere a beneficiului de telemedicină în planul de asigurare de sănătate corporate se pot transmite prin intermediul brokerilor parteneri sau a rețelei de vânzare directă a Signal Iduna România.

Grupul Signal Iduna este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format în 1999 prin fuziunea între Signal Versicherungen, Dortmund și Iduna NovaGroup, Hamburg. În prezent, Signal Iduna este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveția și România. Pe piața locală, operațiunile Signal Iduna au început în iunie 2008, având ca principală direcție asigurările private de sănătate, oferind totodată produse competitive și pe liniile de asigurări de viață și asigurări de accident.

[1] https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/ehealth/docs/2018_provision_marketstudy_telemedicine_en.pdf

Credit foto: Photo 133911044 © Jae Young JuDreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: