MarComm Digital Marketing Stiri

Social Display marchează o noua etapă pe piața locală de marketing digital

5 iul. 2022 3 min

Social Display marchează o noua etapă pe piața locală de marketing digital

Reading Time: 3 minute

Social Display, o soluție inovatoare dezvoltată în premieră de Product Lead și Ringier România marchează o nouă etapă pe piața locală de marketing digital și are rolul de a ajuta brandurile să crească exponențial interacțiunile cu publicul țintă, printr-o utilizare inteligentă a conținutului online.

Social Display este un serviciu de display advertising automatizat, care integrează într-un mod creativ și autentic conținutul generat de influenceri pentru branduri cu platformele de publishing, rezultatele fiind performanțe de peste 10 ori mai mari în rețelele de programmatic advertising.

În ultimii ani, piața de marketing online a crescut vertiginos, pe fondul apariției noilor tehnologii, dar și a democratizării accesului la canalele digitale susținute de publicitate. Pe măsură ce consumul de media digitală continuă să crească, companiile caută să investească banii pentru publicitate într-un mod cât mai eficient. Anul trecut, principalele canale online au crescut semnificativ, în special segmentele de video digital, audio digital, social media și search.

Conform raportului Global Digital Advertising and Marketing Industry publicat la începutul acestui an de platforma Reportlinker.com, se așteaptă ca piața globală de marketing digital să ajungă la o valoare de 786,2 miliarde de dolari până în anul 2026. Acest lucru determină în mod firesc dezvoltarea de noi instrumente de promovare, oferind companiilor oportunități de a-și menține publicul țintă implicat prin inițiative inovatoare de marketing digital, dar și de a-și optimiza conținutul de brand și bugetele investite.

Alexander Stoica-Marcu, Co-Fondator la ProductLead, despre Social Display

Alexander Stoica-Marcu, Co-Fondator la ProductLead, a declarat:

„Social Display este un nou instrument de promovare pentru branduri și integrează într-un mod creativ și eficient conținutul creat de influenceri cu platformele de publishing, pentru a genera interacțiuni relevante cu publicul țintă și pentru a maximiza rezultatele brandurilor în mediul online. În mai puțin de 6 luni de la lansarea soluției Social Display în parteneriat cu Ringier România, am reușit să generăm rezultate palpabile pentru branduri, acest lucru traducându-se în performanțe de cel puțin 10 ori mai mari în rețelele de programmatic advertising.”

Prin Social Display, clienții publicitari au la dispoziție o soluție care se poate adapta nevoilor brandului, acces la mii de micro-influenceri locali și la cele peste 40 de site-uri ale Ringier România, cu peste 5 milioane de oameni în audiență, reprezentând 49% din totalul populației cu acces la internet din România.

Cu ajutorul tehnologiei dezvoltate de ProductLead, soluția selectează micro-influencerii potriviți unei campanii pe baza unui brief sau a profilului de audiență, iar apoi colectează conținutul publicat de aceștia legat de o anumită campanie sau un hashtag. Postările sunt apoi declinate automat în zeci sau sute de creații sub forma de ad-uri speciale și unice care au un potențial mai mare de a genera vânzări.

Materialele de social display sunt plasate pe platformele de publishing, iar targetarea socio-demografică se face cu ajutorul tehnologiei de management al datelor Piano, care permite segmentări precise ale audiențelor și utilizarea acestora pentru optimizarea și personalizarea conținutului site-urilor. Aceasta targetare avansată oferită de platformă asigură o eficiență maximă la nivelul atingerii audiențelor dorite.

Andrei Ursuleanu, Head of Sales la Ringier România, a spus: „Ne bucură să vedem un interes ridicat asupra acestui nou instrument de promovare. Am derulat campanii în mai multe industrii, precum Beauty, Electrocasnice, Fintech, Retail, FMCG. Observăm versatilitatea produsului de a aduce rezultate foarte bune pe mai multe verticale.”

Studii de caz Social Display

Dove este primul brand care a folosit platforma Social Display, obținând un brand lift de peste 9% și o audiență de peste 5 milioane de utilizatori. Totodată, Morphy Richards, brand intrat pe piața românească  în 2021, a câștigat mai mult loc în mintea consumatorilor prin platforma Social Display, cu o campanie de conținut quality, pe site-urile din regia Ringier România, care a generat peste 1,2 milioane reach cu doar 8 micro-influenceri.

Până în acest moment au fost derulate peste 20 de campanii de Social Display. În medie, brandurile au avut: 2.16M+ Reach, CTR de 5.55% (de 10 ori mai mare decât media industriei), +8.24% creștere Brand Lift și în medie între 8 și 12 micro-influenceri activați. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: