Editorial

Social media de top

2 iun. 2015 < 1 min

Social media de top

Reading Time: < 1 minut

Noul ton pe care social media l-a impus in marketing si comunicare a schimbat strategia companiilor si a adus mai multa prospetime si actiune in domeniu. Daca pana in urma cu 6-7 ani companiile comunicau strict prin comunicate de presa si articole pe teme dedicate, de cand orice consumator poate comenta online despre exerienta sa cu un produs sau serviciu, oamenii de comunicare au inteles utilitatea departamentului de social media si importanta unui dialog in timp real cu consumatorul.

Desi a fost acceptata cu greu si a provocat multe discutii si schimbari de oameni, planuri si strategii, social media a readus viata in marile branduri si a determinat oamenii si companiile sa-si cunoasca mai bine consumatorul.

Top Social Brands, studiul pe care il realizam de 7 ani impreuna cu Zelist si cei mai cunoscuti oameni de social media si comunicare digitala din Romania, evidentiaza si in aceasta editie brandurile care au deprins secretele social media si care au invatat sa comunice relevant si coerent.

La fel de simplu evidentiaza si realitatea dura din piata: cand nu ai o strategie si oameni pregatiti, ajungi sa iesi din top si sa pierzi sansa de a tine piept companiilor concurente.

Tot ca o noutate, in premiera in acest an va prezentam un clasament mai bogat – Top 75 de branduri care au reusit sa se impuna in social media din Romania.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: