Marketing Stiri

”Squishy”, în topul căutărilor pe eMAG. Ce au mai căutat românii?

14 dec. 2018 < 1 min

”Squishy”, în topul căutărilor pe eMAG. Ce au mai căutat românii?

Reading Time: < 1 minut

De la ceasuri până la scutiri medicale, clienții eMAG au căutat pe platformă o gamă variată de produse în 2018. Unele căutări au fost extrem de precise, iar altele pline de umor, chiar dacă uneori involuntar.

În total, anul acesta s-au înregistrat 390 de milioane de căutări pe eMAG, cu 67% mai multe față de anul trecut. Cel mai căutat produs a fost „squishy”, în timp ce ”kendama”, care a dominat căutările în 2017, a înregistrat cea mai vizibilă scădere.

14 12 2018infografic eMAG top 10 cautari cs6 1200

 

 Topul complet al celor mai amuzate căutări din 2018 poate fi accesat aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: