Marketing Stiri

”Squishy”, în topul căutărilor pe eMAG. Ce au mai căutat românii?1 min

14/12/2018 1 min read

”Squishy”, în topul căutărilor pe eMAG. Ce au mai căutat românii?1 min

Reading Time: 1 minut

De la ceasuri până la scutiri medicale, clienții eMAG au căutat pe platformă o gamă variată de produse în 2018. Unele căutări au fost extrem de precise, iar altele pline de umor, chiar dacă uneori involuntar.

În total, anul acesta s-au înregistrat 390 de milioane de căutări pe eMAG, cu 67% mai multe față de anul trecut. Cel mai căutat produs a fost „squishy”, în timp ce ”kendama”, care a dominat căutările în 2017, a înregistrat cea mai vizibilă scădere.

 

 Topul complet al celor mai amuzate căutări din 2018 poate fi accesat aici

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE