Finanțe Stiri

Sucursala UniCredit Bank pe mobil3 min

25/04/2016 2 min read

author:

Sucursala UniCredit Bank pe mobil3 min

Reading Time: 2 minute

Clientii UniCredit Bank isi pot transforma telefonul mobil in echivalentul propriei sucursale bancare, fara cozi si accesibila din orice loc s-ar afla, cu ajutorul aplicatiei Mobile B@nking. Cu aplicatia Mobile B@nking de la UniCredit clientii pot realiza o gama complexa de operatiuni, cu minimum de efort si in conditii de singuranta deplina.

„In era tehnologiei, oamenii isi doresc sa obtina lucrurile usor, rapid, fara drumuri inutile si fara constrangeri legate de program. La UniCredit ne dorim sa tinem pasul cu aceste nevoi si sa le oferim clientilor nostri solutiile care raspund cel mai bine exigentelor lor”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking UniCredit, intr-un comunicat de presa.

Mobile B@nking de la UniCredit include o serie de caracteristici unice pe piata bancara din Romania: reuneste in cadrul aceleiasi aplicatii modulele de Mobile B@nking si Mobile Token, precum si o serie de functionalitati utile – o harta interactiva care ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca usor cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informatii despre cum se poate intra rapid in contact cu banca. Toate aceste servicii pot fi utilizate fara logare.

Am imbunatatit aplicatia Mobile B@nking, completand functionalitatile oferite in asa fel incat utilizarea ei face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit, deschisa mereu si accesibila de oriunde. Totul este la indemana utilizatorilor la orice ora din zi: stiu imediat cati bani au in cont, pot trimite usor bani, isi pot plati facturile si urmari creditele si economiile, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking UniCredit.

Accesul in propria sucursala virtuala se realizeaza simplu, prin introducerea unui cod PIN, care garanteaza siguranta si confidentialitatea tranzactiilor efectuate. Aici clientii au la dispozitie o gama variata de servicii bancare: plati in lei, transferuri intre conturi, plata utilitatilor cu scanarea codului de bare de pe factura sau realizarea de schimburi valutare. Acestora li se adauga functii imbunatatite precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul in timp real la tranzactiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor si creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi. Mai multe informatii despre Mobile B@nking de la UniCredit sunt disponibile pe: http://sucursala.comunicareunicredit.ro/ si www.unicredit.ro

De asemenea, Mobile B@nking a fost proiectata special pentru dispozitivele cu ecran tactil, putand fi folosita foarte simplu si intuitiv utilizand o multitudine de gesturi tactile. Prin glisarea ecranului in jos se poate efectua rapid o plata, prin glisarea (swipe) stanga sau dreapta se pot accesa tranzactiile efectuate cu cardul sau economiile si creditele. Aplicatia este disponibila pentru telefoanele si tabletele cu sistem de operare Android, iOS si Windows.

Dezvoltarea aplicatiei va continua prin adaugarea de noi functionalitati. Astfel, in scurt timp va fi adaugata optiunea de autentificare in aplicatie prin scanare de amprenta, ridicand astfel standardele de securitate oferite de acest serviciu. Tot in 2016 utilizatorii vor avea acces la un modul de gestionare a cheltuielilor care ii va ajuta sa isi poata stabili bugete maxime de cheltuieli lunare impartite pe categorii, vor putea urmari daca reusesc sa le respecte si isi vor putea stabili obiective de economisire.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE