MarComm Publicitate Stiri

Talida Cristea preia conducerea agenției independente de publicitate Kubis

14 feb. 2023 2 min

Talida Cristea preia conducerea agenției independente de publicitate Kubis

Reading Time: 2 minute

Talida Cristea a preluat rolul în ianuarie 2023 și continuă consolidarea capabilităților naționale și internaționale ale companiei, aducând o nouă perspectivă de creștere a business-ului. Parte din echipa KUBIS încă din 2012, Talida a avut diverse roluri de leadership în cadrul agenției, coordonând multiple echipe și departamente. În ultimii doi ani, a gestionat cu succes operațiunile și relația cu clienții în calitate de Chief Operating Officer.

„Credem că Talida este persoana potrivită care să ducă mai departe povestea extraordinară de 15 ani a KUBIS, având toate skill-urile necesare pentru a inspira si propulsa dezvoltarea companiei alături de echipă și de clienți. Viziunea ei strategică și forța remarcabilă de care dă dovadă sunt ingredientele cheie de care KUBIS are nevoie pentru a continua să fie o companie solidă, inovatoare și agilă, adică exact cum ar trebui să fie o agenție pe o piață aflată în continuă schimbare.”, a declarat John M. Florescu, acționar și administrator al companiei.

În cei 15 ani de existență, KUBIS și-a extins portofoliul, expertiza de brand și abilitățile de inovare și, cel mai important, a devenit o agenție de comunicare integrată, păstrându-și în același timp ADN-ul digital.

Cu această nouă poziție, Talida Cristea preia conducerea unei echipe de 55 de membri care gestionează campanii integrate pentru unele dintre cele mai importante branduri din România.

„În acest nou rol, misiunea mea este să redefinim ce înseamnă creștere pentru KUBIS, navigând în același timp prin contextul economic actual. Lucrez alături de o echipă solidă, talentată, dinamică, din care sunt mândră că fac parte, așa că sunt încrezătoare că putem răspunde oricărei provocări și că vom continua să fim o voce puternică în industrie.

Vom investi în excelența creativă care deja ne definește, dublând-o cu soluții eficiente și expertiza demonstrată de-a lungul anilor în a aduce valoare adăugată business-urilor clienților noștri. Privesc cu entuziasm către viitor, deoarece istoria ne-a arătat de multe ori că vremurile incerte pot deveni rapid teren fertil pentru strategii îndrăznețe și soluții inovatoare care aduc transformări profunde”, declară Talida Cristea.

Anul trecut, KUBIS și-a încheiat tranziția către o agenție full-service sub deviza „All angles. All in.”, care este pusă în practică de fiecare membru al echipei, indiferent de departament sau specificul profesional.

 Într-un sondaj AdMarket realizat de UAPR în 2021, KUBIS a fost una dintre primele agenții independente nominalizate în topul preferințelor companiilor în ceea ce privește participarea la pitch-uri pentru proiecte integrate de creație și strategie.

În ultimii ani, agenția a pus bazele unei divizii specializate  in servicii de comunicare B2B, având parteneriate solide cu clienți din New York si din sud-vestul Statelor Unite, unde funcționează un al doilea birou localizat in Houston.

KUBIS are parteneriate de lungă durată cu unele dintre cele mai importante branduri de pe piață, printre care Vodafone, Philip Morris, MedLife, Netflix, NN Asigurări, Dove, Coccolino, Rexona, Lidl, Betano, Napolact, UniCredit Bank, Dr.Max, WWF, Salvați Copiii, Virgin Pulse, Sentinel One, Commercetools, Optimizely, SalesLoft, Live Action, Campaign Monitor si altele.

Agenția a fost creată în 2008 de Centrade Group, cu sediul în SUA, un holding care deține companii media în România și în întreaga regiune. Compania a crescut semnificativ sub conducerea lui Vlad Popovici, ale cărui realizări includ peste 60 de premii la festivaluri precum Effie și Webstock.

KUBIS are, de asemenea, un parteneriat regional solid cu CommUnity International, una dintre cele mai importante rețele europene de agenții independente, și va găzdui un forum la București la sfârșitul lunii mai 2023.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: