Tech Stiri

TechAngels investește în Critique Gaming

11 iun. 2019 < 1 min

Reading Time: < 1 minut

Critique Gaming, un studio local de jocuri video, a primit o finanțare de tip seed de 120.000 euro din partea unui grup de investitori din cadrul Asociației TechAngels. Fondurile vor fi folosite pentru lansarea primului lor produs, jocul „Interrogation”.

„Interrogation” este un joc de investigație care abordează nuanțat o temă actuală: terorismul și extremismul politic contemporan. Jocul te pune în rolul unui investigator de top și în fața provocărilor reale, logistice, etice, politice și personale cu care se confruntă acesta. Jucătorul – conducătorul unei echipe speciale anti-tero – trebuie să combată cu atenție o nouă organizație teroristă, deosebit de periculoasă mai ales datorită popularității mesajului său extremist.

Andrei Olaru, CEO și fondator Critique Gaming:

„Există prea puține jocuri video adresate unui public matur. Multe cărți, filme, melodii și piese de teatru reușesc să deschidă ochii publicului lor pentru diverse problematici de natură morală, politică sau ideologică. Majoritatea jocurilor video nu abordează, însă, subiecte complexe, deși sunt produse multimedia care combină cinematografie cu beletristică, cu pictură, cu animație și cu muzică, toate într-un mediu interactiv. De aceea ne bucură faptul că Asociația TechAngels ne-a investit cu încrederea că vom putea aduce pe piață un produs care să răspundă nevoilor generației adulte de gameri și care, sperăm noi, va aduce și un impact la nivel de conștientizare a unor problematici actuale.”

Jocul urmează să se lanseze anul acesta, iar pilotul său a primit deja recunoaștere pe multiple planuri, primind premiul de „Cel Mai Bun Joc” și „Cel Mai Bun Game Design” la expoziția de jocuri DevPlay și a fost nominalizat, alături de alte două jocuri, pentru premiul de “Cel Mai Bun Joc Independent al Anului”, la conferința ReBoot din Croația De asemenea, Interrogation a fost selecționat printre cei patru finaliști la conferința Nordic Game, Malmö, Suedia, din anul acesta.

Array

Lasă un răspuns