Marketing Stiri

Teoria celor sase prieteni, testata de Mercure

12 dec. 2014 2 min

Teoria celor sase prieteni, testata de Mercure

Reading Time: 2 minute

Lantul hotelier Mercure, recent intrat si pe piata romaneasca, lanseaza „Teoria celor sase prieteni”, ce porneste de la conceptul celor sase grade de separare care sustine ca, pe planeta, doar sase oameni separa o fiinta umana de alta.

In acest sens, in luna ianuarie 2015, pe pagina de Facebook a brandului va fi lansat un apel pentru aplicatii si, la final, un utilizator de internet va fi ales sa ia parte la intalnirea cu un aborigen din tribul Bundjalung din Australia, dovedindu-se existenta a doar sase grade de separare intre cele doua persoane.

Aceste persoane nu se cunosc inca intre ele, dar se vor intalni printr-un lant de prieteni si „prieteni ai prietenilor” care ii va conecta. La fiecare etapa, participantul va fi intampinat de catre un hotelier Mercure care il va indruma catre urmatorul sau prieten. Aceasta persoana va oferi candidatului o experienta unica bazata pe istorie, cultura sau pasiuni, si va indica apoi urmatoarea etapa, care va aduce candidatul mai aproape de aborigen.      

„Teoria celor sase prieteni” va fi dovedita prin sase reuniuni, sase calatorii si sase hoteluri Mercure din intreaga lume intr-o excursie de 30 de zile prevazuta pentru martie 2015.

Pentru a lua parte la aceasta experienta utilizatorii de internet vor fi invitati sa posteze un material video pe Facebook, care sa descrie personalitatea lor, pasiunile, motivatiile, proiectele, etc. In materialul video fiecare candidat va trebui sa explice de ce crede ca este cel mai bun prieten din lume. Candidatii trebuie sa-si foloseasca imaginatia si sa utilizeze idei indraznete pentru a se diferentia!

Odata ce clipurile video vor fi postate pe pagina de Facebook a Mercure, 50 de candidati cu cele mai multe “like-uri” vor fi pre-selectati pentru etapa finala de recrutare. Un juriu format din sase persoane va selecta castigatorul in urma unui ultim interviu.

Clipul video ce anunta in avanpremiera aceasta operatiune poate fi vizualizat aici.

Campania este conceputa de agentia W&Cie.

Mercure este un brand midscale, non-standardizat, al grupului Accor, operatorul hotelier mondial de top cu mai mult de 3.600 de hoteluri si 460.000 camere in portofoliu si 170.000 de angajati in 92 de tari. Reteaua Mercure cuprinde 707 de hoteluri in 53 de tari din intreaga lume.

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: