Antreprenori

Testament Collection: Parfum românesc cu note internaționale

12 mai 2023 3 min

Testament Collection: Parfum românesc cu note internaționale

Reading Time: 3 minute

Cum plănuiește Bogdan Vlad să cucerească lumea cu parfumurile create de el și care este viziunea antreprenorului pentru Testament Collection un jucător din piața parfumurilor de nișă care a fost achiziționat de curând, în proporție de 50%, de doi mari retaileri străini, Opatra London și Amory.

Pentru Bogdan Vlad, parfumeria este o formă de artă, capabilă să transmită emoții și să creeze amintiri neprețuite. Pentru a împărtăși această viziune și pentru a oferi experiențe olfactive memorabile, în urmă cu cinci ani, tânărul a ales antreprenoriatul în domeniul parfumeriei punând bazele Testament Collection, un brand conceput ca un omagiu adus acestei arte. Parfumurile create de Bogdan au câștigat cu rapiditate recunoaștere în întreaga lume, fiind disponibile în magazine de specialitate din Londra, Dubai, Osaka sau Paris. Cu o cifră de afaceri de aproape 3 milioane de euro, Testament Collection a atras atenția industriei parfumurilor de nișă. Rezultatul? De curând, brandul creat de antreprenorul român a fost achiziționat în proporție de 50% de doi mari retaileri: Opatra London și Amory.

„Această schimbare reprezintă un pas semnificativ în dezvoltarea și extinderea brandului pe plan internațional. Parteneriatul cu Opatra London și Amory ne va permite să beneficiem de expertiza lor în domeniul retailului și distribuției, asigurând o prezență mai amplă a produselor noastre în magazinele de profil din întreaga lume. De asemenea, această colaborare va contribui la consolidarea brandului Testament Collection, sporind recunoașterea și aprecierea acestuia în rândul consumatorilor”, spune Bogdan Vlad, fondatorul Testament Collection.

După această achiziție, Testament Collection se pregătește să lanseze trei colecții noi, două dintre acestea fiind produse pentru casă, o direcție nouă în strategia de afaceri a companiei. Mai mult, Testament Collection urmează să deschidă mai multe magazine în Regatul Unit, consolidându-și poziția pe piața parfumurilor de nișă.

„Ne dorim să aducem parfumurile noastre în cât mai multe țări și să consolidăm relațiile cu partenerii și distribuitorii existenți. Vrem să fim prezenți în cadrul tuturor evenimentelor și târgurilor internaționale de profil pentru a ne promova și totodată pentru a întâlni parteneri noi și clienți din întreaga lume. Ne vom mai concentra pe optimizarea platformei online și pe oferirea unor servicii de consultanță personalizate, astfel încât clienții să se bucure de o experiență de cumpărare cât mai plăcută și eficientă”, spune Bogdan Vlad.

În plus, fondatorul Testament Collection plănuiește să colaboreze cu artiști și designeri pentru lansarea unor ediții limitate și colecții exclusiviste care să îmbogățească portofoliul de parfumuri al brandului.

Business cu esență tare

Până în prezent, Testament Collection a creat nouă parfumuri unice, fiecare având o poveste și un caracter distinct. Trei dintre acestea (No Shame, Karma și Sang Noir) s-au bucurat de cea mai mare apreciere din partea clienților români, fiind sofisticate și realizate cu ingrediente rare și de înaltă calitate. Dacă No Shame are o compoziție senzuală și magnetică, ce evocă eleganță și rafinament prin notele sale de flori albe, oud și cocos care seduc și încântă simțurile, conferind o aură de mister, Karma este un tribut adus clasicilor. Acest parfum reinterpretează tradiția într-o manieră modernă și sofisticată, fiind bogat în note de vanilie, cacao și fructe uscate.

Procesul creativ din spatele creării unui parfum este complex și fascinant și implică multă pasiune și dedicare. Pentru Bogdan, timpul necesar pentru a crea un parfum variază în funcție de concept, inspirație și complexitatea compoziției și poate dura de la câteva luni până la un an sau chiar mai mult. Pentru crearea unui parfum, antreprenorul se inspiră din diferite surse, precum propriile amintiri și trăiri, călătorii în locuri exotice, arta în toate formele și chiar din stări meditative.

„Imersiunea în aceste experiențe ne ajută să explorăm noi combinații de arome și să creăm parfumuri care să transmită emoții și să evoce atmosfere unice. Procesul creativ începe cu stabilirea unei teme sau a unei direcții olfactive, urmată de cercetarea și selecția ingredientelor potrivite. Apoi, se trece la etapa de formulare și experimentare, în care se încearcă diverse combinații de note și se testează proporțiile acestora până se obține compoziția ideală. Acest proces poate implica numeroase încercări și ajustări pentru a obține echilibrul perfect între notele de bază, mijloc și vârf, astfel încât parfumul să aibă o evoluție armonioasă pe piele”, spune Bogdan Vlad, fondatorul Testament Collection, care adaugă că, după stabilirea formulei finale, se trece la etapa de maturare.

Aceasta este crucială pentru obținerea unui parfum complex deoarece permite ingredientelor să se amestece și să interacționeze între ele. În final, parfumul este supus unor teste riguroase de calitate și stabilitate, prin care parfumierii se asigură că aroma se menține constantă pe tot parcursul întregii perioade de utilizare.

„Pe parcursul întregului proces creativ, colaborăm cu parfumieri talentați și cu experți din industrie, care ne ajută să transformăm viziunea noastră în realitate și să rafinăm formula până când aceasta atinge perfecțiunea”, spune Bogdan Vlad.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 372 (16 aprilie – 16 mai 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: