Business Stiri Tech

Ți s-a stricat laptopul sau smartphone-ul? Un service IT preia echipamentul și îl livrează ulterior gratuit

26 mart. 2020 < 1 min

Ți s-a stricat laptopul sau smartphone-ul? Un service IT preia echipamentul și îl livrează ulterior gratuit

Reading Time: < 1 minut

Livrările la domiciliu reprezintă soluția la care tot mai multe persoane apelează acum pentru a se proteja de riscurile pandemiei. După mâncare, cafea și cumpărături, acum se poate comanda acasă chiar și service-ul pentru telefon, laptop sau tabletă. 

Un service  GSM din Iași a pus la punct primul serviciu de reparații ale dispozitivelor, cu livrare gratuită la ușă. Cum funcționează? Persoana selectează într-un formular online brandul și modelul dispozitivului de reparat, tipul defecțiunii și data și ora la care dorește preluarea de la adresa dorită. Reprezentanții service-ului preiau echipamentul, îl repară și îl returnează proprietarului.  În momentul în care primește la ușă dispozitivul reparat, clientul plătește doar service-ul, nu și transportul, în această perioadă. Cei care doresc, pot primi un telefon de schimb pentru utilizarea pe durata reparației. 

Pick up Delivery1

„Ne adaptăm mereu la tehnologie și la context. Am gândit soluția de Pick-up & Delivery din două considerente: firmele care depind de laptop și telefon să-și poată continua activitatea chiar și în aceste condiții de criză și, totodată”,spune Marian Abutoaiei, manager și co-fondator GSMZone.ro.

Livratorii sunt dotați cu echipamente de protecție și respectă distanța socială recomandată de autorități.  În service, toate echipamentele sunt dezinfectate înainte și după reparație cu tehnologie medicală. Telefoanele sunt sterilizate și dezinfectate cu raze UV de mare putere și sunt purificate cu ozon, pentru neutralizarea totală a virusurilor și bacteriilor 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: