Stiri

Un nou retail park apare în nordul Capitalei. Va avea aproape 20.000 de metri pătrați

Reading Time: 2 minute

Cosmopolis Plaza, primul retail park dintr-un ansamblu rezidențial din România, se extinde. Opus Land, dezvoltatorul ansamblului rezidențial Cosmopolis, a început lucrările de extindere a actualului retail park.

“16.300 de mp se adaugă celor 3.500 de mp deja existenți, iar astfel Cosmopolis Plaza va deveni cel mai mare retail park din nordul Capitalei, cu o suprafață de aproape 20.000 de mp.
Vom multiplica numărul de magazine pe care le avem în proximitatea clieților noștri. Astfel, la cele 31 de afaceri deja existente în mall-ul nostru se vor mai adăuga încă cel puțin 40 de noi magazine, care vor acoperi toate interesele locuitorilor din Cosmopolis. Vor fi branduri internaționale, cu spații generoase de expunere, astfel încât clienților să le fie creată o experiență de cumpărături unică, relaxantă și cu o ofertă generoasă de produse.
Extinderea Cosmopolis Plaza se traduce printr-o investiție suplimentară de 15 milioane de Euro,” a declarat Ozan Tuncer, CEO al Cosmopolis.

Potrivit planurilor actuale, extinderea mall-ului va fi încheiată în mai puțin de un an de zile, în iunie 2023 și va asigura o mie de locuri de muncă în toate spațiile comerciale pe care le va găzdui.
Jysk, Maxi Pet, Pepco, Spartan sunt doar câteva dintre marile branduri care vor avea prezență în Cosmopolis Plaza. Lista va fi actualizată permanent cu branduri de interes pentru clienții ansamblului rezidențial, care să completeze oferta actuală de spații comerciale.

Extinderea va crea o legătură între magazinul Lidl și retail park-ul actual, care în prezent găzduiește facilități precum: Carrefour Market, farmacie, cafenele, restaurante, fast-food-uri, cramă, cofetărie, brutărie, pet-shop, florărie, croitorie, saloane de înfrumusețare, școală de talente, servicii de curățătorie, ATM și multe altele.

“Am decis să facem această extindere în primul rând pentru comunitatea noastră în creștere permanentă, dar și pentru a asigura tuturor vecinilor noștri facilitățile de care au nevoie.
Având în vedere că accesul la retail park se poate face și din ansamblul rezidențial, dar și din intrarea pe autostradă, ne dorim ca acest centru comercial să devină destinația de cumpărături preferată atât de toți clienții Cosmopolis, cât și de locuitorii din zonele adiacente complexului nostru,” a declarat Ozan Tuncer, CEO al Cosmopolis.

Retail Park Cosmopolis Plaza va asigura de asemenea access Wi-Fi gratuit și va pune la dispoziția părinților cu copii și un spațiu de joacă și distracție pentru cei mici.
Acest spațiu comercial va fi prima opțiune pentru toți locuitorii cartierului Cosmopolis datorită proximității, dar și a tuturor facilităților necesare celor 14.000 de proprietari și chiriași.
CEE Estate și SVN România gestionează împreună relația cu chiriașii actuali și se ocupă de noile contracte de închiriere pentru spațiile comerciale din cadrul Retail Park Cosmopolis Plaza.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

24 de ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago