Stiri Business Tech

Un start-up din Timisoara lansează Livraro.com, pentru business-ul online din HoReCa

5 apr. 2021 2 min

Un start-up din Timisoara lansează Livraro.com, pentru business-ul online din HoReCa

Reading Time: 2 minute

Un start-up din Timișoara lansează Livraro.com, o platformă care generează imediat un magazin online pentru business-urile care vor să livreze la domiciliu și își propune să sprijine cât mai mulți comercianți să facă pasul în online. Accesul în platformă este gratuit pentru toți comercianții care își doresc un magazin online cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar.

Platforma Livraro.com se adresează restaurantelor și magazinelor alimentare, băcăniilor, cofetăriilor, florăriilor și oricărui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.

„Am gândit Livraro.com ca cea mai simplă soluție pentru proprietarii de business-uri care vor să fie acum în online și să înceapă să vândă imediat. Platforma este și va continua să fie gratuită pentru funcțiile ei de bază – generarea și găzduirea web a unui magazin complet și preluarea unui număr nelimitat de comenzi cu ramburs în numerar – pentru a deschide drumul în online cât mai multor business-uri”, spune George Dragnea, fondatorul Livraro.com.

George Dragnea fondator Livraro
George Dragnea, fondatorul Livraro.com

Mod de funcționare și plată

Livraro.com este o soluție freemium, astfel, comercianții pot accesa un pachet gratuit, cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar.

Pentru a permite încasări online cu cardul, Livraro.com oferă un abonament de 19 euro / lună. Utilizatorii care își doresc serviciul complet, incluzând plata online cu cardul și aplicații pentru livratori, pot accesa un abonament de 69 de euro / lunăLivraro.com generând și aplicații personalizate pentru dispozitive Android și iOS.

Indiferent de pachetul ales, deschiderea imediată a magazinului online, găzduirea web, securitatea și actualizările ulterioare sunt gratuite. Comercianții pot primi comenzi în site-ul propriu în 10 minute de la înregistrarea în platforma Livraro.com.

Sunt necesare personalizarea site-ului cu elementele de branding specifice restaurantului sau magazinului și setarea zonelor de livrare pe care le pot acoperi. După acești pași, sunt adăugate produsele disponibile pentru livrare și comercianții pot prelua și distribui în regie proprie primele comenzi online.

Direct din Facebook

Livraro.com permite combinații de produse direct în site – pot fi adăugate ingrediente care nu apar în rețeta de bază a preparatelor vândute în restaurante, iar în cazul florăriilor, clienții finali își pot crea singuri aranjamentele florale.

De asemenea, comercianții pot vinde direct din Facebook, printr-un tab personalizat adăugat magazinului online cu toate produsele și întregul proces de comandă. Pentru livratori, Livraro.com oferă aplicații mobile dedicate careâ listează comenzile atribuite, aceștia putând merge direct la locația GPS a clientului.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: