Stiri Business Companii

Vânzările Lensa, în creștere cu 50%

20 apr. 2022 < 1 min

Vânzările Lensa, în creștere cu 50%

Reading Time: < 1 minut

Retailerul român de optică, Lensa, a încheiat 2021 cu vânzări de 16 milioane euro, în creștere cu 50% față de anul precedent. În urma unor investiții totale de circa 2 milioane de euro, Lensa a deschis în 2021 opt magazine noi în România, dotate cu cabinete optometrice proprii și a încheiat anul cu o rețea de 15 showroomuri la nivel național.

Cel mai mare showroom din CEE

Cea mai mare investiție, în valoare de 750.000 de euro, a fost alocată deschiderii celui mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, în București, a cărui suprafață depășește 1.000 mp. De asemenea, Lensa a deschis în 2021 alte șapte magazine și în Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad și Oradea.

Creștem valoarea investițiilor în rețeaua de showroomuri Lensa progresiv. Anul trecut am inaugurat opt unități, dublu față de cele deschise în 2020. Prin urmare, a fost și anul cu cele mai mari investiții în expansiune. Suntem bucuroși de rezultatele pozitive pe care le înregistrăm an de an și suntem încrezători că în 2022 ne vom atinge toate obiectivele de business pe care ni le propunem. Avem în plan pentru anul acesta deschiderea a cel puțin opt magazine noi și vânzări de minimum 19 milioane de euro”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.

Direcții de creștere

Datorită expansiunii la nivel național, segmentul care a generat cea mai importantă creștere în vânzări a fost cel al ochelarilor de vedere, susținut și de serviciul de consultații gratuite pus la dispoziție de către companie clienților săi. Pe locul al doilea s-au poziționat ochelarii de soare, iar pe locul al treilea lentilele de contact.

În 2021, Lensa a depășit 330.000 de comenzi în magazinele din țară și pe Lensa.ro și a oferit peste 220.000 de consultații optometrice gratuite.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: