Marketing

Viva la Fiesta, in stil Mojito!

2 iun. 2014 < 1 min

Viva la Fiesta, in stil Mojito!

Reading Time: < 1 minut

Redd’s Mojito, noul mix de bere cu aroma de  Mojito, a fost lansat in cadrul unei campanii bazate pe conexiunea dintre Cuba, tara de origine a noii arome si faptul ca Redd’s este singura bere din Romania care se adreseaza unui un public feminin. 

Campania se intituleaza Viva la Fiesta. Partea de ATL a fost realizata de catre Arsenoaiei&Matasel, agentia de brand a marcii Redd’s, iar campania de PR de catre The Practice Romania, agentia de PR a Redd’s.

In partea de teasing a campaniei, Redd’s Mojito le-a invitat pe femei sa isi manifeste dreptul la fiesta in orice imprejurare, printr-o serie de activari speciale, cum ar fi graffitti-uri in stil cubanez afisate in spatii publice, un flashmob la Gara de Nord, pe ritmurile de dans ale imnului campaniei Viva la Fiesta semnat de trupa Mandinga,dar si o activitate neconventionala: un dans vertical pe o cladire de business din Bucuresti.

Reveal-ul campaniei s-a facut printr-un eveniment de lansare la Cercul Militar National, avandu-l gazda pe o Wilmark.

Spotul campaniei ilustreaza ideea de distractie si sloganul Viva la Fiesta printr-un dans inedit, pe o cladire inalta de birouri din Bucuresti, realizat de o echipa de dansatori specializati, care au dansat in timp real, perpendicular pe cladirea inalta de birouri.

Campania “Viva la Fiesta” s-a extins si in Social Media prin intermediul unei activari in care au fost implicate Andreea Ibacka, Adela Popescu si Diana Dumitrescu, care au militat pentru o vara de fiesta si pentru revolutia femeilor pe conturilelor de Facebook, intr-o “ambuscada cubaneza”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: