Interviuri Marketing

Adina Trandaf, Oxygen: O cultură a performanței dictată de smart work și calitate umană

28 dec. 2021 2 min

Adina Trandaf, Oxygen: O cultură a performanței dictată de smart work și calitate umană

Reading Time: 2 minute

Transformarea a devenit cuvânt cheie în industria de comunicare, însă pentru Oxygen este un drum pe care agenția îl parcurge de mai mulți ani, timp în care a învățat să alerge într-o cursă de ștafetă. Adina Trandaf, Managing Director al Oxygen, povestește că a ieși din zona de confort înseamnă a-ți folosi abilitățile pentru a crește și a fi cel mai bun, indiferent de provocările care îți ies în cale.

Care au fost obiectivele principale ale agenției anul acesta?

Anul acesta am continuat procesul început încă dinainte de pandemie – consoli­darea și poziționarea Oxygen drept agenție integrată. Acest lucru a presupus extinderea competențelor tuturor departa­mentelor și dezvoltarea tuturor echipelor.

În ultimii 3 ani, echipa Oxygen s-a dublat, am deschis un birou în Cluj-Napoca și am dezvoltat departamentele de PR, Digital & Social Media, Strategie, Creație, ATL. Am avut mereu obiective ambițioase, iar pandemia nu ne-a oprit, ci ne-a mobilizat.

Care a fost cea mai mare provocare în gestionarea echipei?

Transformarea agenției nu s-a întâmplat peste noapte. A venit în timp, pe măsură ce am înțeles că nu orice zonă de confort trebuie depășită. Cred însă că e important să îți folosești abilitățile pentru a fi cel mai bun, indiferent de provocările care îți ies în cale, și să îți dezvolți capacitatea de a face echipă lângă oameni cu abilități complementare ție.

Aceasta poate fi cea mai bună echipă pe care un client o poate avea, dar și cel mai bun mediu în care să crești profesional. Cei care știu să le facă pe toate sunt ca sportivii care concurează la o cursă de 1.000 de metri – toți aleargă în același timp, iar obiectivul e să se depășească unii pe ceilalți.

Cei care muncesc smart, pe de altă parte, sunt într-o cursă de ștafetă, unde fiecare are alt rol și fiecare este cel mai bun, dar la altă porțiune din cursă. În final, ambele curse au același obiectiv – parcurgerea a 1.000 de metri în cel mai scurt timp – dar modul cum o faci reprezintă diferența între a munci mult și a munci smart. Eu cred că viitorul industriei este al celor care aleargă mai mult la curse de ștafetă.

Cum se formează o astfel de echipă?

La noi a fost un proces care a început de mult. Mereu am fost deschiși să aducem în echipă oameni care se diferențiază prin calitate umană, ambiție, dorință de a învăța și etică profesională. Nu întotdeauna am căutat să potrivim omul cu fișa postului pentru care am recrutat, de multe ori am ales să formăm și postul după calitatea omului pe care alegem să îl recrutăm.

În acest fel am crescut în timp, iar actualmente suntem unul dintre cele mai apreciate employer brand-uri din comunicare, cu o retenție semnificativă și una dintre cele mai performante echipe din piață.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 359 (15 decembrie 2021 – 15 februarie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: