Antreprenori Stiri

Wineful se extinde în offline

1 nov. 2018 2 min

Wineful se extinde în offline

Reading Time: 2 minute

La un an de la lansarea primului abonament la vinuri alese de somelieri, Wineful.ro se extinde și în offline prin deschiderea wine bar-ului Wineful – Tapas & Wine, poziționat în Centrul Bucureștiului, în care s-a investit peste 130.000 de euro.

wineful 1

Locația are o capacitate de 42 de locuri, șezut, în interior, și respectiv o terasă de aproximativ 10-12 persoane, arată compania, într-un comunicat de presă.

În bar sunt disponibile 80% vinuri românești și restul internaționale, dar și cocktail-uri cu vin care vor fi pregătite de specialiști cu experiență în somelărie și bartending, majoritatea având diplome WSET și cursuri de barista și bartending.

Meniul conține produse și preparate tradiționale ce sunt asociate băuturilor, produse realizate în România și în străinătate de micii producători de alimente BIO. Tot BIO sunt și paiele, paharele de cafea TO GO și sacii de gunoi, pentru că fondatorii și-au propus să promoveze un mod de viață responsabil și sustenabil. Cărțile, ghidurile, hărțile aflate în bar îi vor introduce pe cei care îi trec pragul în lumea vinurilor alese de somelieri și îi vor ajuta să afle informații despre cramele de unde provin. Amenajarea spațiului a fost realizată de Pick Two Studio, echipa care s-a ocupat și de designul unor locații precum Stadio, NOR, Bistro Cișmigiu sau Livada din Cluj.

“Încercăm să ne îndepărtăm de evenimentele și degustările clasice, specifice wine bar-urilor, motiv pentru care vom avea evenimente cu trupe live, dj, evenimente de degustare adaptate publicului nostru, pe un format mult mai relaxat decât al celor clasice. În primăvară vom găzdui principalele evenimente de degustare de vin și preparate gourmet din cadrul Sezonului România-Franța 2019, <Wineful, l’art de boire – serie de serate de degustare>”, declară Elena Oglindă, CEO Wineful Taps & Wine.

Proiectul pornit ca un magazin de cadouri cu vin, fondat de somelierul Elena Oglindă, dezvoltat ulterior ca un abonament la vinuri, prin aportul V7 Capital, fondul de investiții în start-upuri al fondatorilor 7card, Andrei Crețu și Iulian Cîrciumaru, merge în offline către comunitatea wineful.ro, cu scopul de a face vinurile românești cunoscute și de a oferi acces abonaților la vinuri ce nu se găsesc în magazine. Pe parcursul ultimului an, pe wineful.ro s-au comercializat peste 10.000 de sticle de vin, soiurile preferate de consumatori fiind fetească neagră și tămâioasă românească, respectiv merlot.

“Ne dorim să educăm publicul să consume un vin de calitate. Mai mult, ne-am propus să ajutam cramele din România să ajungă la un public la care nu au acces în mod curent”, declară Andrei Crețu, co-fondator 7card și V7 Capital, fondul de investiții care susține wineful.ro și Wineful Tapas & Wine.

Alături de Elena Oglindă, Andrei Crețu și Iulian Cîrciumaru, ceilalți investitori ai Wineful Tapas & Wine sunt Cătălin Ivașcu, co-fondator 7card și Dan Moraru, Marketing Manager 7card. În primul an de activitate, investotorii estimează că vor ajunge la o cifră de afaceri de 150.000 euro, iar recuperarea investiției se va face în aproximativ 2 ani.  

Wineful.ro este primul abonament din România la vinuri alese de somelieri, produse de crame locale care se poartă cu grijă de strugurii lor, însoțite de ghiduri cu informații despre ele și povestea cramelor de la care vin.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: