Wizz Air pregătește o transformare majoră. Investește 14 miliarde de euro în planul ”Customer First”
Reading Time: 3 minuteWizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA*, își lansează astăzi planul de transformare „Customer First Compass” – un cadru care plasează clienții în prim-planul fiecărui aspect al operațiunilor sale.
Compania aeriană va investi 14 miliarde de euro în următorii trei ani pentru a îmbunătăți fiecare punct de contact cu clienții, pentru a se asigura că punctualitatea, accesibilitatea, inovarea și serviciile dau formă fiecărei călătorii.
Ancorat în patru piloni cheie – Produs, Preț, Servicii și Comunicare – Customer First Compass subliniază direcția viitoare a Wizz Air și angajamentul reînnoit față de clienții săi, de la investiții în tehnologie de ultimă generație, la îmbunătățirea fiabilității și oferirea unui sprijin sporit clienților. Transformarea marchează o schimbare radicală în modul în care compania aeriană își deservește clienții.
Wizz Air Customer First Compass – Ghidează fiecare călătorie
Abordarea transformativă este centrată pe patru piloni cheie:
- Produs
Wizz Air se angajează să ofere călătorii de o calitate superioară și, cu peste 300 de aeronave noi comandate, dotate cu cel mai modern interior de cabină Airbus Airspace, compania aeriană este dedicată să opereze una dintre cele mai tinere, mai sigure și mai eficiente flote din industrie din punctul de vedere al consumului de combustibil. Extinzându-și aria de acoperire în Europa, Africa, Asia Centrală, Asia de Est și Orientul Mijlociu, Wizz Air se concentrează pe a oferi pasagerilor călătorii intercontinentale la tarife reduse către noi destinații interesante cu aeronavele Airbus A321XLR. Adoptând o abordare 100% digitală, Wizz Air se asigură că zborurile clienților sunt eficiente, de la rezervarea biletului până la îmbarcarea în avion.
- Preț
Tarifele reduse sunt în ADN-ul Wizz Air. Compania aeriană ia măsuri pentru a se asigura că tarifele sale sunt transparente, fără taxe ascunse. Angajată să continue să ofere tarife reduse, Wizz Air oferă economii suplimentare prin WIZZ Discount Club și alte abonamente inteligente, asigurându-se că pasagerii pot călători întotdeauna la prețuri mai reduse.
- Servicii
Acordând prioritate punctualității, Wizz Air continuă să dezvolte reziliența operațiunilor sale pentru a minimiza anulările, pentru a reduce întârzierile și pentru a oferi soluții rapide în cazul perturbărilor, prin utilizarea, totodată, a unor instrumente AI de ultimă generație în centrul de control al operațiunilor companiei aeriene. Cu o rată de finalizare a zborurilor de 99,5%, lider în industrie, Wizz Air se asigură că pasagerii ajung la destinație. În cazul în care lucrurile nu merg conform planificării, Amelia, asistentul virtual al companiei aeriene, îi va suna pe pasagerii afectați pentru a le oferi informații actualizate și asistență. Clienții afectați se pot aștepta, de asemenea, ca cererile de despăgubire valabile să fie procesate în termen de șapte zile, iar tarifele biletelor să fie rambursate în termen de 24 de ore.
- Comunicare
Wizz Air facilitează accesul pasagerilor la informații și simplifică procesul de contactare a companiei aeriene prin modernizarea Centrului său de asistență și eliminarea liniei telefonice cu tarif special (cu timpi de așteptare a apelurilor de cel mult un minut, în medie). În această vară, compania aeriană va lansa, de asemenea, funcționalitatea MyJourney în aplicația sa mobilă, care va oferi pasagerilor informații actualizate în timp real. Cu actualizări instant în aplicație, prin e-mail sau SMS, clienții pot rămâne informați și încrezători cu privire la starea călătoriei lor. Wizz Air se angajează să ofere politici clare, fără condiții ascunse, asigurând transparență și ușurință în înțelegere. Asistența este disponibilă la nevoie, fie online, fie în aer, ceea ce face din comunicare un proces eficient.
Yvonne Moynihan, Corporate and ESG Officer în cadrul Wizz Air, a spus: „Ziua de astăzi marchează un nou capitol, odată cu lansarea Customer First Compass – un simbol al angajamentului nostru de a pune clienții pe primul loc. Acesta nu este doar un cadru, ci o schimbare în modul în care gândim, acționăm și asigurăm servicii în cadrul întregului nostru business. Începând cu activitățile de la sol până la cele din aer, fiecare decizie pe care o luăm va fi acum ghidată de nevoile clienților noștri.
Produsul, prețul, serviciile și comunicarea sunt domeniile în care clienții noștri vor simți cel mai mult diferența. Nu doar îmbunătățim, ci inovăm, investim și transformăm experiența de călătorie. Acesta este primul pas într-o călătorie interesantă și așteptăm cu nerăbdare să împărtășim mai multe noutăți, având clienții în centrul fiecărei călătorii, ghidați de Customer First Compass”.
Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz